مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش سوزی در یک انبار چوپ پس از چهار ساعت تلاش مهار شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 03 September 2015
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش سوزی در یک انبار چوپ پس از چهار ساعت تلاش مهار شد.

به گزارش ایرنا؛مسعود دهبانی افزود:  گزارش بروز یک مورد آتش سوزی در یک انبار چوب واقع در جاده ملایر به سامانه 125 آتش نشانی همدان اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی آتش ، تیمهای عملیاتی حاضر در چهار ایستگاه آتشنشانی در محل حادثه حضور یافتند.

وی بیان کرد: 13مامور آتشنشان با استفاده از چهار دستگاه خودرو امداد و نجات پس از گذشت چهار ساعت تلاش از پیشروی آتش جلوگیری و آن را مهار کردند.

مدیرعامل آتش نشانی همدان اظهار کرد: هنوز علت بروز آتش سوزی مشخص نشده است ولی این حادثه خسارت زیادی وارد کرده است.

وی یادآوری کرد: در 24 ساعت گذشته 440 مورد تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی برقرار شده است که 380 مورد از این تعداد مزاحمت های تلفنی بوده است.

دهبانی با ذکر اینکه 30 مورد از تماس ها اشتباه بوده است بیان کرد: تنها هشت مورد از تماس منجر به انجام عملیات امداد و نجات شده است.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مرداد ماه 508 عملیات امداد و نجات امسال توسط آتشنشانان شهر همدان انجام شده است.

مسعود دهبانی افزود: آتشنشانان همدان در 485 عملیات امداد و نجات درون شهری و 23 عملیات برون شهری حضور داشتند.

وی اضافه کرد: 91 مورد گزارش حضور حیوانات در اماکن تجاری و مسکونی گزارش شده که تیم های امدادی با حضور در محل، نسبت به مهار حیوانات اقدام کردند.

وی گفت: تیم های امدا و نجات آتش نشانی به شش مورد گزارش خودکشی رسیدگی کردند همچنین در پنج ماهه سالجاری چهار جسد کشف شده است.

وی افزود: 13 نفر از ابتدای سالجاری تاکنون در چاه سقوط کردند که در یک مورد بعد از گذشت هشت ساعت از سقوط فرد به چاه ولی زنده از چاه خارج شد.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: انجام عملیات امداد و نجات در 43 مورد سانحه رانندگی ، 64 مورد گیر کردن در آسانسور، سه مورد سقوط از ارتفاع و یک مورد ریزش آوار از دیگر اقداملات صورت گرفته توسط آتشنشانان همدان است.

دهبانی بیان کرد: شمار افراد آسیب دیده در پنج ماهه سالجاری 56 نفر بوده است همچنین 11 نفر جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان 495 مورد از اتفاقات صورت گرفته غیرعمدی، شش مورد عمدی و پنج مورد نامعلوم بوده است.

از ابتدای سالجاری تا پایان مرداد ماه 803 مورد عملیات مهار حریق و 508 مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان همدان انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار