حسین افشاری در ادامه با اشاره به اینکه در صورت حضور بیش از پنج نفر و یا عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، این اماکن پلمب خواهند شد افزود: بیماران نباید در مطب تجمع کنند ضمن اینکه زمان تعیین‌شده برای هر بیمار باید زمان ویزیت پزشک باشد.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 21 July 2020
فرماندار شهرستان همدان نسبت به پلمب مطب پزشکان متخلف در اجرای پروتکل‌های بهداشتی اخطار داد.
مطب‌های متخلف در اجرای پروتکل‌های بهداشتی پلمب می‌شوند

به گزارش فارس، در راستای نظارت بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تشخیص طبی، خدمات پاراکلینیکی و مطب پزشکان اکیپ نظارتی فرمانداری همدان متشکل از نمایندگان فرمانداری، علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی و مرکز بهداشت همدان بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز نظارت می‌کنند که در این راستا ظهر امروز ۳۵ مطب و مرکز تشخیص طبی توسط اکیپ نظارتی مورد بازدید قرار گرفت.

مطب پزشکان و مراکز تشخیص طبی در ساختمان‌های پزشکی شفا، خاتم الانبیاء، دی، سینا و دکتر بصیری مورد بازدید قرار گرفت و اخطار رفع نواقص به تعدادی از پزشکان ابلاغ شد تا حداکثر طی ۷۲ ساعت نسبت به رفع موارد اقدام کنند.

فرماندار شهرستان همدان در این خصوص با اخطار پلمب به مطب‌ها، مراکز سونوگرافی و آزمایشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند گفت: همدان در شرایط قرمز کرونا قرار دارد که باید همه نسبت به رعایت مسائل بهداشتی حساس باشند.

حسین افشاری با بیان اینکه با وجود هشدار‌ها مطب‌ها، مراکز سونوگرافی و آزمایشگاه‌ها کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند گفت: متأسفانه اکثر پزشک زنان نیز قوانین پیشگیرانه را رعایت نمی‌کنند.

 وی یکی از عوامل شیوع کرونا در میان زنان خانه‌دار را حضور در مطب پزشک زنان عنوان کرد و افزود: از قشر پزشک جامعه انتظار می‌رود در رعایت پروتکل‌های بهداشتی الگو باشند.

فرماندار شهرستان همدان با تأکید بر نظارت مستمر بر نحوه رعایت پروتکل‌ها تاکید کرد: گروه‌های نظارتی فرمانداری به همراه نمایندگان علوم پزشکی و مراجع قضائی با حضور در مطب‌ها، مراکز سونوگرافی و آزمایشگاه‌ها وضعیت رعایت پروتکل‌ها را بررسی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در صورت حضور بیش از پنج نفر و یا عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، این اماکن پلمب خواهند شد افزود: بیماران نباید در مطب تجمع کنند ضمن اینکه زمان تعیین‌شده برای هر بیمار باید زمان ویزیت پزشک باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار