کد خبر: ۸۷۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 23 July 2020

 

تابناک/محسن آهنی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعتبار اختصاص یافته برای واحدهای صنفی آستارا ۲۰ میلیارد ریال است و تاکنون یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال با نرخ سود ۱۲ درصد برای اصناف متقاضی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: به ازای هر فرد شاغل در واحدهای صنفی، ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود و بنگاه ‌های آسیب دیده از کرونا رستوارن، طباخی، قهوه‌ خانه، اغذیه فروشی، تالار پذیرایی، تولید و عرضه پوشاک، کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، آموزشگاه رانندگی، آرایشگاه، سالن زیبایی و گرمابه را شامل می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا یادآور شد: آخرین مهلت نام نویسی تسهیلات ویژه کرونا پنج مرداد است و واحدهای صنفی فاقد کارگر بیمه شده نیز به سامانه کارا به نشانی http://www.kara.mcls.gov.ir  مراجعه و نام نویسی کنند.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی، رکود بخش های اقتصادی و خسارت به اصناف و بازاریان در همه کشورها شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و حدود ۶ هزار واحد تجاری در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار