کد خبر: ۸۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۱ 03 September 2015

اخیرا قرار بود مجمع فوق العاده هیات بوکس استان با حضور رییس فدراسیون برگزار شود که به دلیل برخی مشکلات به تاریخ دیگری (امروز سه شنبه 10 شهریور ) موکول شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، برخی‌ها اعتقاد دارند این مجمع برای برکناری رییس هیات تشکیل خواهد شد اما فرمان سلمانزاده، رییس هیات بوکس البرز با رد این شایعات، بررسی برنامه‌ها و راههای برون رفت از مشکلات را دلیل برگزاری مجمع فوق العاده می‌داند.

برخی معتقد هستند برگزاری مجمع فوق العاده هیات بوکس برای برکناری شما برگزار می‌شود، چقدر با این با این صحبت‌ها موافق هستید؟

برگزاری مجمع و همینطور مجمع فوق العاده برای هیات‌ها به منزله برکناری رییس هیات نیست و من نمی‌دانم بر چه اساسی این صحبت‌ها از سوی این افراد مطرح شده است. یقین بدانید این موضوع واقعیت ندارد .

دلیل برگزاری مجمع فوق العاده با وجود آن که هنوز مجمع سالیانه را برگزار نکرده اید چه موضوعی می‌تواند باشد؟

به زغم من بررسی برنامه‌ها و شناسایی نقاط ضعف و همچنین راه کارهای موجود برای حل و فصل کردن مشکلات از دلایل برگزاری مجمع فوق العاده بوده است.

قرار بود سه شنبه سوم شهریور ماه مجمع برگزار شود اما به تعویق افتاد، چرا این اتفاق افتاد؟

بله قرار بود سوم شهریور ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان مجمع فوق العاده برگزار شود که به دلیل حضور پیدا نکردن رییس فدراسیون به تاریخ دیگری موکول شد.

تاریخ جدید آن مشخص نشده است؟

قرار است امروز سه شنبه دهم شهریور برگزار شود.

در روز مجمع سوم شهریور به شما توهین شد؟

بله متاسفانه برخی افراد که به هیچ عنوان عضو مجمع هیات بوکس نبودند با حضور در اداره کل، توهین‌هایی نسبت به من و خانواده‌ام انجام دادند که ختم به خیر شد.

دلیل این توهین‌ها چه بود؟

از روزی که سکان هدایت هیات بوکس استان البرز را بر عهده گرفتم این تنش‌ها بر عیله من وجود داشته است، من به هیچ عنوان اعتقاد ندارم مدیریت من بی عیب و نقص بوده است اما تلاش کرده ام با همکاری خانواده بوکس زمینه ساز رشد و پیشرفت این رشته را فراهم آوریم.

نگران نیستید در مجمع فوق العاده امروز شما را برکنار کنند؟

به هیچ عنوان نگران این مسئله نیستم و اعتقاد دارم اگر از مدیریت من ناراضی هستند احتیاجی به برگزاری مجمع نیست و با یک گفت وگوی کوتاه نیز خواهم رفت. قطعا هر آمدنی را رفتنی است و من از روزی که مسئولیت بوکس استان را بر عهده گرفتم این موضوع را برای خودم به خوبی حلاجی کرده‌ام.

از عملکرد خودتان در هیات بوکس راضی هستید؟

تلاش کرده‌ایم با تمامی کاستی‌های موجود سبب رشد و اعتلای بوکس البرز شویم و این مسئولان و خانواده بوکس هستند که بایستی درباره عملکرد مدیریت فعلی نظر بدهند. در سال 92 تیم البرز را قهرمان رقابتهای جوانان کشور کردیم و توانستیم در دوره مدیریت علیرضا جوانمردی در اداره کل رزش و جوانان استان البرز نیز میزبانی رقابتهای قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی بزرگسالان) را در سالن مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج داشته باشیم. برنامه‌های دیگری هم بوده است که به بیان همین دو مورد اکتفا می‌کنم.

وفاق و همدلی در خانواده بوکس به طور قطع زمینه ساز صعود این رشته خواهد بود، برای این موضوع برنامه‌ای دارید؟

از ابتدای ورودم به هیات بوکس تلاش کردم همه خانواده بوکس را دور یک میز جمع کنم و هنوز هم این رویه را دنبال می‌کنم. به هر ترتیب در هر مدیریتی نقاط ضعف و قوت وجود دارد و من نمی‌توانم ادعا کنم بی‌ایراد بوده‌ام. خوشبختانه رئیس فدراسیون بوکس با وجود حاشیه‌سازی‌های فراوانی که بر علیه ما انجام می‌شود از عملکرد البرز رضایت دارد و امیدوارم بتوانیم با رفع کردن کاستی‌ها و تقویت نقاط مثبت در جهت رشد این رشته گام برداریم.

به اندازه کافی نگاه ها به بوکس خوب نیست، با این وجود اختلافات خانواده بوکس نیز بی‌شمار است و انتقادهایی نیز به نحوه مدیریت شما گرفته می‌شود، این همه حاشیه برای بوکس خوشایند است یا خیر؟

متاسفانه حق با شما است و باید عنوان کنم که نگاه مطلوبی به رشته بوکس وجود ندارد و همین موضوع کار این رشته ورزشی برای رشد و پیشرفت را سخت کرده است. به هر حال اختلاف‌ها امری طبیعی است و اگر منصفانه نگاه کنیم حتی در خانواده نیز این موضوعات وجود دارد. نحوه مدیریت بر اختلافات نیز بسیار مهم است که تلاش کرده‌ایم با برنامه ریزی مناسب و اصولی شدت آن را کمتر کنیم.

قطعا وجود حاشیه در هر رشته‌ای کار را با سختی همراه می‌سازد اما تلاش کرده‌ایم با جمع کردن همه خانواده بوکس دور یک میز به جای دشمنی‌ها، دوستی‌ها را تقویت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار