معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اعزام یک تیم درمان اضطراری برای حفظ سلامتی و کمک به افراد نیازمند به منطقه کم برخوردار بخش سرفیروزآباد کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 03 September 2015
دکتر فرزین معتمدی گفت: این تیم درمانی متشکل از سه پزشک عمومی، یک تکنیسین دارویی، یک پرستار، یک ماما، یک  کارشناس تغذیه، یک روان شناس  و یک کارشناس بهداشت محیط با همراه داشتن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، کانکس درمان و خودرو ون با حضور در منطقه به ساکنان کم برخوردار بخش سرفیروزآباد خدمات لازم را ارائه دادند.

وی اظهار کرد: در این طرح 104 تن از خدمات پزشکی ویزیت و داروی رایگان به مبلغ 30میلیون
ریال بهره مند شدند. همچنین ساکنان در کلاس های بهداشت، روان، تغذیه و مادروکودک آموزشهای لازم را جهت ارتقاء سطح سلامت خود فرا گرفتند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه ساکنان جهت پایش های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفتند، افزود: روستاییان از نظر بیماری های مسری مانند ژیاردیوز(انگل) و بروسلوز(تب مالت) مورد بررسی ویژه قرار گرفتند و افراد مشکوک جهت انجام آزمایش به پارا کلینیک تخصصی هلال احمر ارجاع شدند.

وی خاطر نشان کرد: 25 تن از بیماران نیز که نیازمند طی کردن طول درمان بودند به مراکز تخصصی جهت ویزیت رایگان و بررسی های بیشتر ارجاع شدند.

معتمدی در ادامه با بیان اینکه اهداف جمعیت هلال احمریاری رساندن به محرومان و نیازمندان در تمام شرایط است، اظهار کرد: اعضای تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر باید در تمام زمینه ها برای کمک و یاری رساندن به همنوعان خویش گام های بلند و موثری بردارند.

وی تصریح کرد: در زمان کنونی افراد بسیاری به دلیل نداشتن شرایط مناسب و گذراندن زندگی در مکان هایی که امکانات در آنجا خیلی کم است و دچار بیماری می شوند، رنج بسیاری را تحمل می کنند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حفظ سلامتی از مهمترین مقوله های زندگی هر فرد است، بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به مناسبت های مختلف تمام تلاش و توان خود را برای دستگیری از نیازمندان به کار می گیرد و با حضور پزشکان داوطلب به یاری همنوعان خویش می شتابند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار