رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با ابراز نگرانی از احتمال شیوع بیشتر بیماری کرونا در فصل پاییز گفت: استان قم در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد و نگران پیک‌های مکرر بیماری در آینده نزدیک هستیم.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 17 August 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر امروز به همراه برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان، به فعالیت‌های این خبرگزاری در ایام شیوع بیماری کرونا اشاره و اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم به لحاظ کیفیت خبر و تولید محتوا جزو خبرگزاری‌های خوب بوده و حوزه سلامت به خبرهای مفید و تأثیرگذار خبرگزاری‌ها نیازمند است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبرنگاران را چشم بینای جامعه دانست و گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا در کشور، رسانه‌ها و اصحاب رسانه تلاش‌های قابل‌توجهی در راستای آگاهی بخشی به جامعه و اطلاع‌رسانی به اذهان عمومی داشتند که شایسته تقدیر است.

وی افشاگری و پیشرو بودن خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم در پی شیوع بیماری کرونا را مورداشاره قرارداد و خاطرنشان کرد: اگر این اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع وجود نداشت چه‌بسا شاهد فجایع و بحران بزرگ‌تری ازنظر شیوع این بیماری در دنیا بودیم.

قدیر تأکید کرد: درواقع زیرکی و به دنبال حقیقت بودن و ماهیت کار خبررسانی اصحاب رسانه و خبرنگاران سبب شد که ابعاد کرونا در حوزه درمان، پیشگیری و حواشی به وجود آمده مشخص‌شده و به‌درستی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه با ابراز نگرانی از احتمال شیوع بیشتر این بیماری در مناسبت‌های پیش رو و فصل پاییز تأکید کرد: استان قم در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد و نگران پیک‌های مکرر بیماری در آینده نزدیک هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید همگی آمادگی لازم برای مواجه با این پیک‌ها را داشته باشیم، یکی از ابعاد این آمادگی مربوط به حوزه رسانه بوده که باید رسانه‌های عمومی و خبرنگاران به یاری ما آمده و ما را در این زمینه پشتیبانی و حمایت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار