تنها نماینده بومی قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور بدلیل بی مهری و بی توجهی مسؤولان استان و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حال نابودی است.
کد خبر: ۸۸۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۴ 19 August 2020

به گزارش تابناک قم، ورزش قم در سال های اخیر با فراز و نشیب بسیار زیادی همراه بوده است و از نابودی صبای قم  و آرزوهای برباد رفته جوانان فوتبالیست قمی گرفته تا سقوط های پشت سرهمی یکی از نمایندگان فوتسال قم از لیگ برتر به دسته های پایین تر و این امر باعث دلسردی و ناامیدی نه تنها جامعه ورزش بلکه جوانان قمی نیز شده است.

بر اساس این گزارش حال و روز تنها نماینده بومی ورزش در بالاترین سطح فوتسال کشور یعنی لیگ برتر هم چندان خوب نیست که متاسفانه با کم توجهی مسئولان قم سرنوشت این تیم هم مثل صبای قم و سایر نمایندگان فوتسال این استان، از حالا مشخص است.

مردم قم انتظار دارند که مسئولان این استان که برخی از آنها در بالاترین سطوح ملی هم دارای سمت هستند برای خروج وضعیت ورزش استان از این وضعیت تلاش بیشتری داشته باشند و با جذب منابع و تدابیرهرچه بهتر زمینه رشد ورزش قهرمانی را به موازات ورزش همگانی فراهم کنند.

به جرات می توان قم را مهد فوتسال کشور عنوان کرد و بازیکنان قمی جز پرافتخارترین های فوتسال کشور محسوب می شوند و هنوز کسی درخشش های علی اصغر حسن زاده در آسیا و سعید تقی زاده و اوالقاسم عروجی و علیرضا وفایی که لقب جادوگر فوتسال آسیا را به خود اختصاص داده است را  فراموش نکرده است.

در حالی که بیشتر مربیان و مدیران باشگاه های لیگ برتری و دسته های پایین تر برای حضور پرقدرت در لیگ های مختلف کشور چشم به ساق های فوتسالیست های قمی دوخته اند ولی متاسفانه نمایندگان قم در لیگ برتر بدلیل کم توجهی و بی مهری مدیران استانی محکوم به شکست و نابودی هستند.

انتظار مردم و جوانان قمی از استاندار؛ نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان حمایت بیشتر و صددرصدی از تنها نماینده بومی قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور  است که می تواند از نظر فرهنگی نیز با توجه به استقبال گسترده جوانان قمی از بازی های خانگی این تیم به نوعی که در هر بازی بیش از 2000 جوان قمی را به ورزشگاه می کشاند، ظرفیت خوبی برای استان ایجاد کرده، است.

در حالی که تیم های مختلف لیگ برتر در حال آماده سازی خود برای رقابت در فصل جدید لیگ برتر فوتسال هستند  و جذب بازیکنان را آغاز کردند، نماینده قم هنوز در بلاتکلیفی ماندن یا رفتن بسر می برد و اگر مسؤولان استان در حمایت از این تیم فرصت سوزی کنند شاید دیگر تلاش های آن ها نوشدارو بعد مرگ سهراب شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار