رئیس پلیس راهور البرز از اجرای طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور درسطح استان همزمان با برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 19 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ غلامعلی شرق گفت: با توجه به اهمیت امنیت ترافیکی داوطلبان کنکور، پلیس راهور استان البرز با اجرای تمهیدات ترافیکی و روان سازی ترافیک، تسهیل در عبور و مرور داوطلبان را فراهم می کند.

وی در توضیح بیشتر این موضوع افزود:‌ با توجه به اینکه آزمون کنکور سراسری از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا روز شنبه اول شهریور ماه در چهار روز متوالی ادامه دارد، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از ساعت شش صبح مقابل مراکز برگزاری آزمون و اطراف آن مستقر شده و تلاش می‌کنند تا گره‌های ترافیکی ایجاد شده را رفع کنند.

رئیس پلیس راهور استان البرز در پایان افزود: با توجه به اینکه زمان برگزاری آزمون از دو روز به چهار روز افزایش پیدا کرده است، به شهروندان، داوطلبان و خانواده آن‌ها توصیه کرد: در صورت استفاده از خودرو شخصی در محل مناسبی با فاصله مناسب از محل آزمون، خودروی خود را پارک کنند و از تجمع و توقف در مقابل مراکز آزمون خودداری کنند تا این موضوع باعث انسداد معابر و بروز ترافیک نشود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار