علی سنجربیگی گفت: این جمعیت آماده است تا از ظرفیت خیرین در توسعه فرهنگ نذر ماسک و لوازم بهداشتی و تهیه وتوزیع اقلام نذر شده در شعب این جمعیت در سراسر استان استفاده نماید و خیرین می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه جمعیت هلال احمر محل سکونت خود، ماسک واقلام نذری را جهت توزیع در اختیار امدادگران ونجاتگران قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲ 23 August 2020
پوشش بهداشتی هیئات بزرگ مذهبی در قالب طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال امسال توسط اعضای کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر انجام می‌گیرد.

به گزارش تابناک، سنجربیگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه اعضای کانون این جمعیت با هماهنگی مسئولین هیئات مذهبی و با رعایت هویت سازمانی اقدام به اجرای این طرح می‌نمایند خاطرنشان کرد: طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال در راستای آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با منش انساندوستانه حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش انجام می‌گیرد.

وی، اجرای این طرح به منظور انسجام بخشی و تسهیل روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم‌های عزاداری و نیز آشنایی هر چه بیشتر جامعه با اهداف و برنامه‌های جمعیت هلال احمر عنوان نمود.

سنجربیگی اضافه کرد: این جمعیت آماده است تا از ظرفیت خیرین در توسعه فرهنگ نذر ماسک و لوازم بهداشتی و تهیه وتوزیع اقلام نذر شده در شعب این جمعیت در سراسر استان استفاده نماید و خیرین می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه جمعیت هلال احمر محل سکونت خود، ماسک واقلام نذری را جهت توزیع در اختیار امدادگران ونجاتگران قرار دهند.

 وی گفت: تب سنجی و غربالگری افراد دارای علائم در هیئت‌های بزرگ، همکاری در نشانه گذاری برای تعیین فرایند فاصله استقرار عزاداران، همکاری در ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم، راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله دو متری، ضدعفونی نمودن دست‌های عزاداران، کنترل پوشش ماسک عزاداران و راهنمایی افراد بدون ماسک برای دریافت ماسک و نیز ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم به عزاداران از دیگر اقدامات اعضای کانون‌های جوانان شرکت کننده در این طرح خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: این اقدامات در قالب تیم‌های ۵ نفره (سه نفر برادردرقسمت برادران و دو نفر خواهردرقسمت خواهران) انجام وظیفه می‌نمایند و در کلیه امور، رعایت احترام و نهایت تکریم عزاداران توصیه و تاکید می‌گردد و نیز پوشیدن لباس فرم سازمان جوانان، شیلد و ماسک و شال سیاه برای اعضای تیم الزامی است واعضاء باید توصیه‌های آموزشی به عزاداران جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم در طول مدت برگزاری مراسم را مدنظر قرار دهند و از سخنرانان و واعظین محترم جهت راهنمایی عزاداران کمک بگیرند.

در پایان علی سنجربگی با اشاره به اینکه تمامی خدمات این جمعیت داوطلبانه می‌باشد خاطرنشان کرد: هیچ مبلغی از بایت ارائه خدمات در قالب حق الزحمه یا حق ایاب ذهاب و ... توسط امدادگران و اعضای کانون‌های جوانان دریافت نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار