با حضور مدیران استانی از محصولات و خدمات فناورانه رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰ 24 August 2020

به گزارش تابناک قم، آیین رونمایی از دستاوردهای فناورانه پارک علم و فناوری استان قم هم‌زمان با هفته دولت در قم برگزار شد.

بهرام سرمست استاندار قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، سید حسین اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان قم و برخی از مسئولان استان در این مراسم حضور داشتند.

سید حسین اخوان علوی در این مراسم بابیان اینکه فناوران باید در هر شرایطی حمایت شوند تا بتوانند ظرفیت‌های فناوری استان را تقویت کنند، افزود: حمایت‌های پارک درزمینهٔ زیرساختی، مشاوره، توانمندسازی، ارائه تسهیلات، معرفی و تبلیغ محصولات، حل مشکلات فنی، زمینه‌سازی و توسعه صادرات، اخذ مجوز و استانداردهای لازم و سایر امکان‌های حمایتی است.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم بیان کرد: پارک علم و فناوری استان با این رویکرد برنامه حمایتی خود از واحدهای فناور را طراحی کرده است، باید فناوران از مرحله طراحی ایده تا مرحله تبدیل به محصول باارزش افزوده حمایت شوند.

اخوان علوی خاطرنشان کرد: توسعه فناوری باید جزء برنامه‌های اصلی فعالیت استان باشد، با تمام توان در کنار فناوران استان خواهیم بود.

این محصولات هریک در حوزه‌های خدمات گردشگری آنلاین، کاریابی الکترونیک، تقویت ژنراتور و الکتروموتورهای نیروگاهی و فشارقوی، ایجاد تعامل شبکه‌ای چندوجهی میان صنعت و دانشگاه و افزایش ماندگاری انواع سبزی و میوه با استفاده از پلاستیک‌های زیست‌تخریب‌پذیر نقش محوری و تعیین‌کننده دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار