در ادامه حضور دسته جمعی مسئولان استان برای افتتاح پروژه های هفت دولت:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان بدون اشاره به تاریخ بهره برداری سه واحد تولیدی صنعتی در ایوانکی و البته به مناسبت هفته دولت گفت: با افتتاح آن ها زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر در این واحد‌ها فراهم‌شده است.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 26 August 2020

بهره‌برداری از ۳ واحد تولیدی صنعتی در ایوانکی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح پروژه‌های صنعتی ایوانکی بابیان اینکه سه واحد تولیدی در ایوانکی با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: با افتتاح این واحدهای تولیدی زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر در گرمسار فراهم‌شده است.

وی بابیان اینکه یک واحد تولیدی صنایع چوبی نیز سالانه ۲۰ هزار مترمربع محصولات ساخته‌شده از MDF تولید می‌کند، خاطرنشان کرد: سومین واحد تولیدی نیز که درزمینه تولید صنایع خودرویی اتاق بار کامیون با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ عدد اتاق بار کامیونت مخصوص خودرو آشپزخانه سیار در ایوانکی افتتاح‌شده است.

علی تشنه دل بابیان اینکه یک واحد تولیدی کاغذ با سرمایه‌گذاری حدود ۱۳۳ میلیارد ریال افتتاح شد، افزود: ظرفیت تولید سالانه این واحد ۳۰ هزار تن کاغذ و مقوای تست لاینر و ورق کارتن را دارد که ۴۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار شدند.

تشنه دل با تأکید بر اینکه برای راه‌اندازی این واحدهای تولیدی حدود ۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام‌شده و ۶۰ نفر نیز مشغول به کار خواهند شد، یادآور شد: به‌طور هم‌زمان امروز طرح توسعه تولید لوله پلی‌اتیلن تا سایز ۶۳۰ سانتیمتر با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۱ میلیارد ریال نیز در سرخه با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح‌شده است.

 

تابناک سمنان به جهت پرهیز از هر گونه سوء برداشت از آمار های اعلام شده:

الف)ازاستاندار محترم سمنان خواستار ارائه گزارش های امکان سنجی با تعیین منابع ریالی اجرای پروژه های پیش رو می باشد.

ب)از دستگاه های نظارتی راستی آزمایی آمار های ارائه شده را خواستار است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار