رئیس پلیس راه استان سمنان:
رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به تردد روان، اما پرحجم در محور‌های مواصلاتی استان به خصوص ورودی و خروجی آن، گفت: مسیر‌های ورودی از سمت تهران با ترافیک روبرو است.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 28 August 2020

ترافیک خروجی شهرهای استان سمنان روان اما پرحجم است

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ تقی کبیری ضمن اشاره به شرایط راه‌های استان سمنان در تعطیلات منتهی به آخر هفته و تاسوعا و عاشورای حسینی، بیان کرد: ورودی و خروجی استان به خصوص ورودی شهرها با ترافیک سبک اما کم حجم روبرو است.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در عین حجم بالا، روان گزارش شده است، ابراز کرد: تقریباً در تمام راه‌های استان سمنان ترافیک دیده می‌شود اما ترددها روان است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ورودی استان به خصوص از سمت تهران و گلستان را همراه با تردد پرحجم خودروها توصیف و تاکید داشت: رعایت فاصله طولی، جلوگیری از عجله، صبوری، رعایت نکات ایمنی و مسائل رانندگی و توصیه‌های پلیس و… می‌تواند ضامن سفری ایمن باشد.

کبیری با بیان اینکه همراه داشتن سوخت کافی، اطمینان از شرایط جوی با توجه به امکان بارش باران در روزهای جمعه و شنبه، اطمینان از سلامت فنی ماشین و … در زمره مسائلی است که پلیس راه به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌کنند.

پر حجم ترین تردد خودروها در راه‌های استان سمنان همزمان با روز جمعه محورهای ورودی تهران به سرخه و گرمسار و سمنان و گلستان، توسکستان و شاهرود است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار