کد خبر: ۸۹۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 29 August 2020
حجت الاسلام صالحی گفت: مراسم سوگواری دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان آستارا در حال برگزاری است.
 

 

حجت الاسلام«ناصر صالحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: مراسم سوگواری ایام دهه اول ماه محرم در محوطه حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) در حال برگزاری است.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا با بیان اینکه برنامه های عزاداری دهه اول محرم با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود، افزود: ویژه برنامه های دهه اول محرم راس ساعت   ۱۸:۳۰ آغاز می شود و در این مراسم ها اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان علوم دینی و مذهبی سخنرانی می کنند.

 

وی تصریح کرد: قرائت قرآن و زیارت عاشورا، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و مداحی و سینه زنی از دیگر بخش های برنامه های عزاداری دهه اول محرم در حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) آستارا است.

 

حجت الاسلام صالحی گفت: ویژه برنامه هایی نیز برای دهه دوم ماه محرم در حوزه علمیه آستارا پیش بینی و تدارک دیده شده است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا ضمن دعوت از عموم مردم و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت(ع) برای شرکت در این مراسم معنوی، گفت: همه امکانات برای حضور امن و بهداشتی عزاداران حسینی در این حوزه آماده شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار