در حالیکه ۶۲ روز تا انتخابات آمریکا باقی مانده؛
دونالد ترامپ با بیان اظهاراتی سعی کرد زمینه به چالش کشیدن شکست احتمالی خود در انتخابات ماه نوامبر را فراهم کند.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 03 September 2020

به گزارش تابناک سمنان: ایندیپندنت گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات آتی این کشور، در آخرین تلاش خود برای زمینه سازی جهت به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست، گفت انتخابات ماه نوامبر«فاسدترین» انتخابات تاریخ خواهد بود.

ترامپ بدون ارائه هیچ مدرک و شاهدی سعی دارد مردم آمریکا را متقاعد کند که رأی گیری ماه نوامبر عادلانه نخواهد بود. وی با این کار تلاش دارد زمینه را برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات در صورت شکست خود فراهم آورد.

در حالی که ۶۲ روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده، جدید‌ترین نظرسنجی ملی کالج گرینل نشان می‌دهد، جو بایدن هشت امتیاز از دونالد ترامپ پیش است. بر اساس این نظرسنجی، بایدن ۴۹ درصد و ترامپ ۴۱ درصد از حمایت مردمی برخوردار هستند.

دونالد ترامپ از رای دهندگان در ایالت کارولینای شمالی خواسته است که در انتخابات یک بار به صورت پستی رای دهند و یک بار هم در پای صندوق رای حاضر شوند. ترامپ در حالی مردم آمریکا را به دو بار رای دادن تشویق می‌کند که این اقدام غیرقانونی است.

وی ۲ ماه قبل از آغاز انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ برگزاری انتخابات از طریق پستی را مورد انتقاد قرار داد.

دموکرات‌های آمریکا در پی رأی‌گیری پستی در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان) هستند، اما ترامپ قصد دارد راه‌های رأی‌گیری پستی را مسدود کند. او این نوع رأی‌گیری را خطری برای خود می‌داند. ترس ترامپ از این است که با افزایش امکان رأی‌گیری پستی، شانس او برای انتخاب مجدد به ریاست جمهوری کمتر شود.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز ۳ نوامبر (۱۳ آبان) برگزار می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار