کد خبر: ۸۹۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ 08 September 2020
سردار عبدالله‌‌پور با اشاره به ظرفیت بسیج در رفع محرومیت‌های موجود در کشور گفت: تدوین اطلس جغرافیایی محرومیت‌های گیلان باید در دستور کار بسیج سازندگی قرار بگیرد‌.
 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار«محمد عبدالله‌پور» امروز(سه‌شنبه، ۱۸ شهریور) در نشست مسئولان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در رشت با بیان اینکه کار این سازمان با حفظ انقلاب گره خورده است گفت: هدف انقلاب اسلامی، آبادانی و عمران شایسته ملت ایران و جمهوری اسلامی است.

 
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه احیای زندگی اسلامی و منطبق با سیره اهل بیت(ع) هدف اصلی انقلاب اسلامی است افزود: از سال ۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی دشمن در تلاش برای مقابله با ملت ایران اسلامی است.
 
وی ایستادگی و مقاومت ملت ایران را عامل اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر لزوم اصلاح برخی ساختارهای اداری در کشور اظهارداشت: باید مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین مناسب در مسیر تحقق این امر گام بردارد.
 
عبدالله پور با بیان اینکه تفکر لیبرال موجود در کشور عامل عقب ماندگی‌های موجود در برخی حوزه‌هاست تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرزمان از ظرفیت مردمی استفاده شد موفقیت حاصل شد.
 
وی همبستگی مردم برای مقابله با کرونا را یکی از نمونه‌های تفکر اسلامی دانست که به برکت انقلاب در جامعه شکل گرفت و اعلام کرد: اقدامات جهادی بسیجیان منجر به نتیجه‌ای درخشان در حوزه مقابله با کرونا و همچنین کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع این بیماری د.
 
فرمانده سپاه قدس گیلان جمع‌آوری ۴۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مدت ۵۰ روز و غربالگری بیش از ۲ میلیون نفر در مدت چهار روز را از دستاوردهای بسیج در راستای مقابله با آسیب‌های کرونا اعلام کرد.
 
وی با اشاره به ظرفیت بسیج در رفع  محرومیت‌های موجود در کشور گفت: تدوین اطلس جغرافیایی محرومیت‌های گیلان باید در دستور کار بسیج سازندگی قرار بگیرد‌.
 
عبدالله پور با بیان اینکه بسیج سازندگی باید برای رفع کمبودهای حوزه آب و کشاورزی در استان تلاش کند خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی برای رفع مشکل اشتغال نیز تلاش کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار