کد خبر: ۸۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 06 September 2015
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم داماش گیلان مقابل تیم گیتی پسند اصفهان قرار می گیرد .
[تیم فوتبال داماش گیلان مقابل گیتی پسند اصفهان قرار می گیرد]

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز یکشنبه گفت : این دو تیم عصر روز پنجشنبه هفته جاری 19 شهریور ماه جاری رو در روی هم قرار می گیرند .
علی احمدی سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مسابقه ، از هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود .
وی اظهار کرد : با توجه به میزبانی تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار ، امیدواریم که این تیم با حمایت تماشاگرانش بتواند تیم گیتی پسند اصفهان را شکست دهد تا به سومین پیروزی خانگی خود دست یابد .
وی ادامه داد : تیم فوتبال داماش گیلان در هفته چهارم این رقابت ها ، در رشت به مصاف تیم شهرداری اردبیل رفته بود که توانست با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست دهد .
وی بیان کرد : با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار قبلی خود به پیروزی دست یافت ، با روحیه خوب مقابل تیم گیتی پسند اصفهان قرار می گیرد .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد : تیم فوتبال داماش هم اکنون از چهار مسابقه خود ، شش امتیاز کسب کرده و در مکان هفتم جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول قرار دارد .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار