کد خبر: ۸۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 06 September 2015
تیم ملی فوتبال ایران که شب گذشته ایران را به مقصد هند ترک کرده بود، دقایقی پیش وارد این کشور شد.

طرفداری-  تیم ملی فوتبال ایران که به منظور برگزاری دیدار با هند از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی شب گذشته کشورمان را به مقصد شهر بنگلر در هند ترک کرده بود، دقایقی پیش وارد این کشور شد.

به گزارش فارس، ملی‌پوشان فوتبال ایران شب گذشته از تهران راهی دوبی شده و پس از حدود 4 ساعت ترانزیت در فرودگاه این شهر، بامداد امروز از دوبی راهی بنگلر شدند.

تیم ملی از ساعت 18 سه‌شنبه در ورزشگاه سری‌کانتیراوا بنگلر به مصاف هند خواهد رفت.

اعضای تیم ملی ایران که خود را برای سومین دیدار در رقابتهای انتخابی جام جهانی و جام ملتهای آسیا آماده می کنند، ساعت 9 صبح به وقت محلی وارد شهر بنگلر شدند.

ملی پوشان ایران ابتدا ساعت 22:30 به وقت تهران به دوبی پرواز کردند و پس از توقفی 3 ساعته در فرودگاه این شهر به سمت بنگلر عزیمت کردند. سفر اعضای تیم ملی از دوبی تا بنگلور 4 ساعت به طول انجامید.

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی پس از انجام کارهای ورودی با استقبال گرم ایرانیان حاضر در این شهر روبه رو شدند. آنها به شدت کارلوس کی روش و همینطور بازیکنان تیم ملی را تشویق می کردند.

 تعداد سه هزار ایرانی در بنگلور زندگی می کنند که اکثر آنها دانشجو هستند. پیش بینی می شود همین تعداد ایرانی در روز بازی در ورزشگاه حاضر شوند.

ایرانیهای حاضر در فرودگاه سپس اتوبوس تیم ملی را تا هتل محل اقامت همراهی کردند.

ملی پوشان ایران پس از حضور در هتل با استقبال مهمانداران مواجه شدند و این مهمانداران شالهای سنتی هند را بر گردن اعضای تیم ملی ایران انداختند.

بازیکنان تیم ملی پس از صرف ناهار و استراحت تمرین خود را در هند آغاز می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار