هم‌زمان با سراسر کشور؛
تابناک: جشن عاطفه‌ها امسال هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور‌ماه در سطح استان اصفهان و هشتم مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 07 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، جشن عاطفه‌ها امسال هم‌زمان با سراسر کشور و با شعار«مهر در انتظار هم‌دلی» در 2 مرحله و در روزهای 26 و 27 شهریور و هشتم مهر‌ماه امسال برگزار می‌شود.

جشن عاطفه‌های امسال با همکاری سازمان صدا و سیما، پایگاه‌های بسیج، آموزش و پرورش با محوریت سازمان دانش‌آموزی و مساعدت انجمن اولیاء و مربیان برگزار می‌شود.

کمیته امداد استان اصفهان نیز همانند سال‌های گذشته با ایجاد پایگاه در معابر‌، مساجد و میادین در سراسر استان و با استفاده از تجارب 20 جشن برگزارشده در طول 2 دهه فعالیت، جشن عاطفه‌ها را برپا می‌کند.

در کنار پایگاه‌های کمیته امداد غرفه‌های فروش لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی و دیگر ملزومات مورد نیاز دانش‌آموزان مستقر می‌شود.

همچنین در روز 26 شهریور‌ماه پایگاه‌های اصلی در سطح شهر و میادین و جمعه 27 شهریور ماه به منظور ایجاد فرصت مناسب در محل برگزاری نماز جمعه بر‌پا می‌شود.

به گزارش تسنیم، به منظور ترویج فرهنگ نوع‌دوستی‌، احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان این جشن در روز 4شنبه، هشتم مهرماه با به صدا درآوردن زنگ عاطفه‌ها در مدارس برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار