معاون امور فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: امسال ۹۶۱۵ نفر از مددجویان تحت حمايت کميته امداد امام خمینی(ره) این استان در برنامه‌های اوقات فراغت شرکت کردند.
کد خبر: ۹۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 08 September 2015
معاون امور فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: امسال ۹۶۱۵ نفر از مددجویان تحت حمايت کميته امداد امام خمینی(ره) این استان در برنامه‌های اوقات فراغت شرکت کردند.

به گزارش مهر؛علی‌اکبر مرادی بابیان اینکه امسال ۲۴۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در کلاس‌های دائم خانواده این نهاد شرکت کردند، افزود: همچنین ۴۷۰ نفر از مددجویان دختر و ۱۵۰ نفر از مددجویان پسر از برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های موقت بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در ۱۵ پایگاه و با حضور ۱۳۵ مربی اجرا شد، اظهار داشت: در این پایگاه‌ها کلاس‌هایی همچون اعتقادی، قرآنی، فنی و حرفه‌ای، هنری و ورزشی به مددجویان ارائه شد.

معاون امور فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان به سرفصل‌های برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: در آموزش قرآن کلاس‌هایی همچون حفظ و روخوانی، روان‌خوانی، ترجمه، مفاهیم و غیره ارائه شد.

علی‌اکبر مرادی آشنایی بازندگی ائمه، خلاصه‌نویسی، جلسات مشاعره را از سرفصل‌های کلاس‌های کتاب‌خوانی و پژوهش عنوان کرد و بیان داشت: در زمینهٔ فنی و حرفه‌ای نیز کلاس‌هایی همچون تعمیر موبایل و کامپیوتر، بافت تابلو فرش و غیره برگزار شد.

وی برنامه‌های آموزش سبک زندگی دینی، آموزش راهکارها و پیشرفت‌های فرزندپروری، اخلاق و آشنایی با دستاوردهای انقلاب، مشاوره تربیتی خانواده و مشاوره مذهبی و غیره را از دیگر برنامه‌های ارائه‌شده در کانون‌های اوقات فراغت کمیته امداد در تابستان سال جاری عنوان کرد.

علی‌اکبر مرادی هدف از اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کمیته امداد را تقویت دین‌باوری جوانان، تحکیم بنیان خانواده با ولایت، افزایش خودباوری و اعتمادبه‌نفس، ایجاد نشاط و امید به آینده، تقویت روحیه جمع‌گرایی، ترویج فرهنگ کار و تلاش عنوان کرد.

وی بابیان اینکه سال گذشته ۷۵۲۰ نفر در برنامه‌های اوقات فراغت شرکت کردند، اظهار داشت: امسال حدود ۱۰۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این کمیته برای شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۹۶۱۵ نفر از این برنامه‌ها بهره‌مند شدند.

معاون امور فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان همچنین از برگزاری ۷ دوره اردوی درون استانی و برون‌استانی خبر داد و یادآور شد: در اردوهای درون استانی علاقه‌مندان به مناطق دیدنی همدان، تویسرکان و سایر و در اردوهای برون‌استانی به استان‌های البرز، گیلان، کرمانشاه و مشهد اعزام شدند.

علی‌اکبر مرادی تعداد دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان را ۹۰۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین ۲۵۰۰ دانشجو و طلبه نیز تحت حمایت این کمیته هستند.

وی یادآور شد: طرح اوقات فراغت مددجويان كميته امداد امام خميني (ره) استان همدان از ابتدای تيرماه آغاز و دهه نخست شهريورماه پایان یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار