رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ابتلای ۲۹ هزار و ۳۶۹ نفر در استان به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 01 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مهدی محمدی با اشاره به تداوم سیر صعودی کرونا در استان گفت: ظرف شبانه روز گذشته 417 مبتلای جدید در استان شناسایی شده و جمع مبتلایان استان تاکنون به 29 هزار و 369 نفر رسیده است.

وی از جان باختن 12 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد وافزود: با این تعداد متاسفانه جمع فوتی های استان به 887 نفر رسیده که 59 درصد آنها را مردان تشکیل می دهند.

وی افزود: میانگین سنی متوفیان به دلیل کرونا در زنان 67 سال و در مردان 66 سال است.

به گفته محمدی تعداد فوتی های کرونایی در آبان ماه به طور میانگین به روزانه 10 مورد رسیده است.

محمدی همچنین از بستری شدن 239 مبتلای دیگر ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد وافزود: با این تعداد، مجموع بستری های استان به 1061 نفر رسیده است.

محمدی خاطرنشان کرد: بیشترین بستری ها با 202 مورد مربوط به بیمارستان فارابی کرمانشاه است.

وی افزود: در میان شهرستان های استان هم بجز کرمانشاه، اسلام آبادغرب با 54 مورد بستری بیشتری تعداد بستری ها را به خود اختصاص داده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه تمام استان در وضعیت قرمز کرونا به سر می برد گفت: در حال حاضر آلوده ترین شهرستانها به تناسب جمعیت به ترتیب، گیلانغرب، پاوه، سرپل ذهاب، کنگاور و اسلام آبادغرب هستند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار