استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به اینکه نیازمند مشارکت گسترده مردم در بحث کرونا هستیم، گفت: رسانه های ایلام بر اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا نظارت کنند.
کد خبر: ۹۱۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 01 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار کرد: الحق و انصاف امام جمعه ایلام در تمام امور و کارهای استان به ویژه در بحث کرونا پیشگام بوده و هستند و از این بابت تشکر می‌کنم.

وی در ادامه مسجد محوری را یک اصل اساسی در زندگی همه دانست و افزود: در این خصوص محلاتی که برای ساخت مسجد تعیین که شده، در واگذاری زمین و ساخت و ساز کمک خواهند شد و البته سعی شود از کمک خیرین و مردم برای مشارکت در امر خیر نیز استفاده شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع کرونا در استان پرداخت و گفت: امروز کرونا به طرز نگران کننده‌ای زندگی همه را به خطر انداخته است و همه باید در قبال شرایط پیش آمده احساس مسئولیت کنیم.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به نشست مشترک شورای تامین و ستاد کرونای استان، گفت: در این نشست تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد اما باید این تصمیمات با فوریت در اختیار صدا و سیما و رسانه‌ها برای آگاهی بخشی به مردم قرار می‌گرفت، که متاسفانه این مهم انجام نشده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار