تیم تیراندازی صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا با کسب 46 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت ، تیم تیراندزی راه و شهرسازی با کسب 42 امتیاز دوم شد و تیم آبفار با کسب 38 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت .
کد خبر: ۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ 01 March 2015
در این دوره از رقابت ها ، تیم های تیراندازی مقاومت ، آبفار ، پاس ، چوکا و راه و شهرسازی به صورت دوره ای و متمرکز با هم به رقابت پرداختند .

تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی با هم به رقابت پرداختند .

در پایان این مسابقات ، تیم تیراندازی صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا با کسب 46 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت ، تیم تیراندزی راه و شهرسازی با کسب 42 امتیاز دوم شد و تیم آبفار با کسب 38 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت .

همچنین در رقابت های انفرادی و در رده سنی بزرگسالان ، در تفنگ بادی ، محمدصادق زارع از تیم راه و شهرسازی اول شد ، شاهین محمدنژاد از تیم چوکا و میثم راحتی مقدم از راه و شهرسازی به ترتیب دوم و سوم شدند .

در پایان رقابت های تپانچه بادی رده سنی بزرگسالان ، محمد امین زاده و ضیاء نصرتی راد از تیم چوکا به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و قربانعلی محمدی نژاد از تیم آبفار سوم شد .

در رقابت های انفرادی تفنگ بادی رده سنی جوانان ، سپهر احتشام زاده و نیما حقیقت از تیم آبفار به ترتیب مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و علیرضا فتوحی از چوکا در مکان سوم قرار گرفت .

در رقابت های تپانچه بادی رده سنی جوانان نیز ، سجاد پورحسینی از آبفار به مقام قهرمانی رسید ، امیررضا قاسم نژاد از چوکا دوم شد و مصطفی پورابراهیمی از آبفار عنوان سوم را کسب کرد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار