سید حسن میرعماد:
به گزارش تابناک سمنان: سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به‌ضرورت توسعه کشت گیاه باارزش کینوا در استان گفت: شرکت‌های خریدار این محصول به کشاورزان سمنانی باهدف تأمین بازار فروش محصول معرفی شوند.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 05 November 2020

 

کینوا، رنجور از گمنامی و نبود بازار مصرف - ارانیکو

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان بعدازظهر پنجشنبه در نشست کشاورزی دانش‌بنیان استان سمنان به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان اظهار داشت: توسعه کشت محصول کم آب‌برو باارزش کینوا در سمنان به‌عنوان یک رویکرد مهم دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی این استان برای کشت گیاه کینوا بسیار مطلوب است، افزود: سمنان قادر به تولید انبوه این گیاه و تأمین نیاز کشور است و این گیاه باارزش می‌تواند بهترین محصول برای جایگزین کشت برنج باشد.

سید حسن میرعماد تأمین بازار فروش این محصول را از مهم‌ترین دغدغه‌های کشاورزان در این راستا برشمرد و افزود: معرفی شرکت‌های خریدار کینوا به کشاورزان سمنان باهدف تأمین بازار فروش و رفع این دغدغه از کشاورزان در دستور کار قرار دارد.

میرعماد با تأکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران اولیه در این بخش انجام می‌شود، گفت: ایجاد رقابت بین کشاورزان برای کشت این محصول در دستور کار قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار