مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی با قاطعیت وجدیت با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 08 November 2020
مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی با قاطعیت وجدیت با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان:سرهنگ مهدی نوری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در زمینه تخریب عرصه‌های طبیعی این استان به متخلفین و سودجویان اراضی ملی هشدار داد و گفت: مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی با قاطعیت وجدیت با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

نوری با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۵۰۴ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی است، افزود: از مردم طبیعت‌دوست استان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف واتش سوزی در عرصه‌ها و اراضی ملی به این سامانه گزارش دهند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تصریح کرد: سامانه ۱۵۰۴ با هدف حفظ منابع طبیعی و در کشور راه‌اندازی شده و و در واقع پل ارتباطی بین طبیعت دوستان و یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی حفظ و حراست ازعرصه‌های منابع طبیعی را یک وظیفه عمومی عنوان کرد و از مردم و طبیعت دوستان خواست تا ضمن مشارکت در امر حفاظت از جنگل‌ها ومراتع، هر گونه تخریب و تصرف به عرصه‌های ملی و طبیعی و قاچاق چوب ومحصولات فرعی جنگلی ومرتعی را به یگان حفاظت منابع طبیعی استان گزارش دهند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان، حفاظت ازجنگل‌ها ومراتع و عرصه‌های ملی و برخورد با متخلفین وسودجویان این حوزه را از مهمترین وظایف یگان حفاظت منابع طبیعی دانست.

وی خاطرنشان کرد: منابع طبیعی، میراث و امانتی الهی در دست بشر است و تمام آحاد مردم برای حفاظت از این میراث ارزشمند، سهیم هستند.

مسئول یگان حفاظت منابع طبیعی استان گفت‌: امروز یگان حفاظت پرچمدار و طلایه‌دار حفاظت از انفال است و دغدغه همه ما این است که بتوانیم با برنامه‌ریزی موثر در حفظ جنگل‌ها و مراتع، اقدام مثبتی را انجام دهیم.

 گفتنی است: استان همدان با ۹۰۵ هزار هکتار اراضی ملی نزدیک به نیمی از وسعت استان را شامل می‌شود وحفظ وحراست از این عرصه‌های عمده مسئولیت این یگان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار