واکنش دادگستری کرمانشاه به کلیپ مبتذل منتشر شده :
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت با مسببان ساخت کلیپ مبتذل در تکیه معاون الملک کرمانشاه برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 06 December 2020

به گزارش خبرنگار  تابناک کرمانشاه،پرویز توسلی‌زاده در واکنش به پخش کلیپ مبتذل در فضای مجازی که در تکیه معاون الملک کرمانشاه تهیه شده است، اظهار کرد: دستگاه قضائی با قاطعیت با مسببان این قبح شکنی برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به برپایی روضه سیدالشهدا در این مکان فرهنگی، افزود: دستگاه امام حسین (ع) و اهانت به مقدسات و اماکن مذهبی از خطوط قرمز شرع مقدس اسلام است و کسی حق عبور از این خط قرمز را ندارد.

توسلی‌زاده خاطرنشان کرد: دستگاه قضا به هیچ وجه با کسانی که بخواهند به هر بهانه‌ای خدشه‌ای بر باورهای دینی مردم وارد کنند مماشات نخواهد کرد و به‌طور قاطع و ویژه با این پرونده برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در موضوع نفوذ و شبیخون فرهنگی دشمن که مقابله با آن از منویات مقام معظم رهبری و رئیس دستگاه قضاست با هیچ فردی تعارف نداریم و قاطعانه با آمران و مجریان ناهنجاری‌های مذهبی و اجتماعی برخورد خواهیم کرد.

روز گذشته نیز انتشار فیلمی با موضوع مانکن زنده در یک فروشگاه پوشاک کرمانشاه واکنش‌های شدیدی در پی داشت که این حرکت غیرانسانی و غیراخلاقی منجر به پلمب این فروشگاه و حکم بازداشت صاحب مغازه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار