علی حمیدی تبار در گفتگو با تابناک:
شهردار اسلام آباد غرب گفت: زیباسازی شهرستان یکی از اولویت های مهم شهرداری است و خدمات زیادی در این راستا ارائه شده است.
کد خبر: ۹۲۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 10 December 2020

علی حمیدی تبار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص وضعیت زیباسازی اسلام آباد غرب اظهارکرد: از ورودی شهرستان که داخل می‌شوی داخل شهر از قسمت شرقی متاسفانه مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که مرتبط به چندین اداره است، راهداری، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، متولی امر ورودی شهر با توجه به اینکه محدوده شهر تعریف شده جزئی از حریم است و حریم جاده‌های بین شهری و هر گونه ساخت و ساز با مجوز اداراتی که اعلام کردیم وجود دارد. طبق قانون در  ۹۹ و ۱۰۰ شهرداری، می‌توانیم از ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری کنیم.

وی افزود: با ورود به شهرداری شهرستان اسلام آباد غرب در کمربندی شهید احمدی فر که عنوان کمربندی شرقی و جنوب شرقی شهر شناخته می‌شد ۳۳ هزار متر مربع فضای سبز ایجاد کردیم، همچنین ست بازی کودکان، ست ورزشی  ایجاد شد و درخت میوه نیز کاشته شد که ۵۰ درصد از درختان کاشته شده، درخت میوه است.

شهردار شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: برنامه بعدی شهرداری برای زیباسازی این شهرستان ایجاد یک حائل یا جدا کننده بین زمین ها، مزارع و همان جاده کمربندی با دیوار خاکی است که از نخاله ساختمانی ناشی از تخریب و مصالح مازاد نخاله آنجا ریخته شده و روی آن حریمِ خاک نباتی ریختیم، جدول گذاری و جدول بندی اس نیز انجام شده است. خروجی شهر با وردی حریم متعلق به اداره راهداری در ضلع غربی شهر به سمت کرند غرب تداخل ایجاد می‌کند و چهره نامناسبی دارد که برنامه داریم با جدول گذاری به طول ۲۰۰ متر آن قسمت هم ساماندهی کنیم که ورودی یا خروجی شهر مناسب و در خور توجه مهمانان باشد.

حمیدی تبار تصریح کرد: نکته مهم در زیباسازی شهر بحث تعادل و عدالت در زیبایی شهر و تراکم زدایی به مرکز شهر است که الان در مسکن مهر شهرستانی علی رغم اینکه هنوز از سوی اداره کل راه و شهرسازی تحویل داده نشده است، ست ورزشی و بازی برای بچه‌ها و ورزشکاران شهر ایجاد کردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار