کد خبر: ۹۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 10 September 2015

استاندار البرز با بیان اینکه اصلاحات مربوط به جاده دیزین به شمشک انجام شود، گفت: این امر می‌تواند در زمان تعطیلات و مناسبت‌ها که جاده یک طرفه می‌شود، بخشی از مشکلات را برطرف کند و بسیار کمک‌کننده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهایی در جریان بازدید سخنگوی دولت از ادامه پروژه همت که صبح امروز در کرج انجام شد، اظهار داشت: این دومین بازدید سخنگوی دولت از پروژه همت محسوب می‌شود و این امر نشان از اهمیت بالای این موضوع دارد.

وی با بیان اینکه سخنگوی دولت از پرداخت 100 درصدی تخصیص ها خبر داده است، افزود: با توجه به اهمیت این موضوع کنارگذر شمال شرق توسط شورای اسلامی شهر کرج به تصویب رسید و کنارگذر جنوب شرقی کرج قرار است بازنگری شود.

استاندار البرز با بیان اینکه در صورتی که قطعه دوم بازنگری شود بازهم کارساز نیست، گفت: به سبب عدم وجود خروجی مناسب به اتوبان، بازگشایی آن در کنترل ترافیک این محدوده کارساز نیست اما امید است با بازگشایی مسیرهای اصلی، برای هفته دولت سال آینده، قطعه دوم و سوم این پروژه افتتاح شود.

وی با بیان اینکه جاده نوجان که به عنوان مسیری جایگزین برای جاده چالوس و دسترسی به آن محسوب می‌شود مراحل پایانی خود را طی می‌کند، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود جاده دیزین به شمشک نیز اصلاح شود چراکه می‌تواند در زمان تعطیلات و مناسبت‌ها که جاده یک طرفه می‌شود، بخشی از مشکلات را برطرف کند.

طهایی با تاکید بر اینکه این پروژه‌ها ملی است اما به عنوان مشکلات استان مطرح است، اظهار داشت: جاده دیزین به شمشک تقریبا آماده است و در صورتی که اصلاح شود، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار