ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: وظیفه تامین ۲۰ درصد از نهاده ها کشاورزی بر عهده ما است و اقدامات مفیدی جهت تنظیم بازار انجام داده ایم.
کد خبر: ۹۲۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 22 December 2020

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاهاظهار کرد: اداره کل تعاون روستایی استان در راستای تنظیم بازار اقداماتی انجام داده، از جمله آن می توان به توزیع تخم مرغ اشاره کرد و اتحادیه مرغ تخم گذار که رقم بالای تخم مرغ با قیمت مصوب هر شانه ۲۹ هزار تومان را در نقاط مختلف شهر توزیع کرد.

وی افزود: در شهرستان ها، از جمله صحنه، قصرشیرین، پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی جهت تنظیم بازار اقلامی مانند روغن خوراکی، شکر، برنج، گوشت و مرغ گرم و منجمد با قیمت مصوب تامین و توزیع شد.

مدیر تعاون روستایی در ادامه آخرین آمار صادرات محصولات کشاورزی استان را ۲۴ هزار و ۸۹۴ تن و شامل انواع مختلف محصولات کشاورزی عنوان کرد.

این مسئول به موضوع تامین نهاده ها کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: تامین ۲۰ درصد سهم این نهاده ها با اداره تعاون روستایی است و مابقی توسط خدمات حمایتی استان تامین می شود.

صفایی تاکید کرد: تا کنون حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن کود اوره مورد نیاز بخش کشاورزی را تامین کرده ایم که این مقدار باید به ۱۸ هزار تن برسد که تا پایان سال جاری این امر محقق خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار