همه مسئولان که دلسوزانه به مردم خدمت رسانی می کنند باید توجه به مجموعه زیر نظر خود را از نفوذ فرهنگی که منجر به ترویج اعمال ضدارزشی و ضد دینی در جامعه خواهد شد داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷ 26 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رازیان فعال فرهنگی و رسانه ای طی یادداشتی نوشت : این نظام مقدس انقلاب به برکت خون هزاران شهید جانباز و ایثارگر همچنین مفقودالاثر آبیاری شده است که راه امام، اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) فراموش و کمرنگ نشود، اما متأسفانه گاهی اوقات اخبار و موضوعاتی را می‌شنویم که حکایت از بیراهه رفتن برخی مسئولین از خط انقلاب و شئونات اجتماعی دارد تا جایی که باید شاهد رقاصی مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان باشیم !

بدون شک در این برهه از زمان که این نظام مقدس که نیازمند استحکامات روحیه ایثارگری بوده و باید توسط مسؤولان معنوی، سیاسی و فرهنگی راهکارهای نهادینه شدن اسلام ناب محمدی تقویت شود، متأسفانه فرهنگ ضدارزشی و غربی که با هدف از بین بردن هویت اسلامی و انقلابی ملت ایران به‌وسیله بدخواهان برنامه‌ریزی شده و توسط برخی مدیران ، نظیر آن روابط عمومی که می بایست صدای مردم و رابط بین مردم و مسئولان باشد ترویج می‌گردد، بسیار نگران کننده است.
طبق چه دستور العملی و چگونه مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان به خود اجازه می‌دهد در مقابل چندین نفر از بانوان، اقدام به برپایی رقص به هر بهانه‌ای کند؟
مقام معظم رهبری سال‌هاست توصیه های اکید دارند که حواسمان به دشمنان اسلام و قرآن باشد . انها از هر روشی برای مقابله با دین ما استفاده می کنند اما بواسطه ایمان و معنویت از همه مهمتر اتحاد اسلامی ملت سرشان به سنگ خورد، امروز تنها سلاحی که می خواهند با ان به جنگ با یک ملت که مکتب شان بر گرفته از فرهنگ عاشورایی است بروند ، ایجاد بدبینی است که خوشبختانه با درایت اسلامی بالای این ملت شکست خورده اند، استکبار جهانی و حامیان ظلم و بی عدالتی دنبال آدم های ساده لوح یا همان ابوموسی های اشعری زمان هستند تا به خواسته های شوم خود برسند.
بنابراین همه مسئولان که دلسوزانه به مردم خدمت رسانی می کنند باید توجه به مجموعه زیر نظر خود را از نفوذ فرهنگی که منجر به ترویج اعمال ضدارزشی و ضد دینی در جامعه خواهد شد داشته باشند.
اینجانب بعنوان کسی که سالها است لباس مقدس بسیجی را بر تن دارم و چندین سال بعنوان مسوول روابط عمومی و فرهنگی یک دستگاه خدمات رسان به مردم را داشته ام ضمن محکومیت شدید حرکاتی که دور از شأن یک مسوول روابط عمومی است ، امیدوارم که نصایح حکیمانه ای برای اینگونه افراد توسط افراد صاحب نظر قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار