بیت تاریخی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در سالروز ورود ایشان به میهن با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی، برخی مسئولان استانی و شهرستانی گلباران شد.
کد خبر: ۹۳۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 31 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرماندار خمین در این مراسم گفت: طلیعه برنامه‌های دهه فجر استان مرکزی هر ساله از این شهرستان است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور، امسال این مراسم با حضور شمار محدودی از مسئولان برگزار شد.
احمد طهرانی با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های دهه فجر امسال در زادگاه امام راحل در بستر فضای مجازی و رسانه ها برگزار می شود افزود: بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی در خمین برگزار می‌شود و مراسم حضوری نیز با نفرات کم و با رعایت موازین بهداشتی خواهد بود.
وی یادآورشد: گلباران قبور شهدای خمین ، گلباران بیت تاریخی امام (ره)، نواختن زنگ انقلاب، و بهره برداری ازطرحهای صنعتی، علمی و عمرانی با حضور استاندار مرکزی در این شهرستان از برنامه های روز نخست دهه فجر در این شهرستان است.
فرماندار خمین با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه است افزود: فاصله انداختن بین مردم و مسوولان توطئه جدید دشمنان است.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی که کشور به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان با آن مواجه است گفت: ملت پرافتخار ایران مانند همیشه با مقاومت و ایستادگی توطئه دشمنان را بی اثر می کند.
امام جمعه خمین هم گفت:نظام اسلامی امروز مقتدرتر از همیشه در مسیر آرمانهای انقلاب حرکت می کند.
حجت الاسلام سید علی‌حسینی‌پور با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن خونهای پاک بسیاری ریخته شد افزود: جایگاه ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا باید برای نسل جوان تبیین شود.
وی یادآورشد: مردم هوشیار و بصیر در طول چهار دهه استقرار نظام اسلامی به آرمانهای انقلاب و بنیانگذار انقلاب و شهدا وفادار مانده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار