مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: در طی بارش‌های اخیر ۶۸۰ کیلومتر باند از راه‌های استان از سوی اکیپ‌های راهداری برف روبی و نمک پاشی شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 01 February 2021
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: در طی بارش‌های اخیر ۶۸۰ کیلومتر باند از راه‌های استان از سوی اکیپ‌های راهداری برف روبی و نمک پاشی شد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، صفر صادقی راد افزود: در عملیات راهداری زمستانی در طی بارش‌های اخیر در کلیه محور‌های استان، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ تن مخلوط شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این ایام، نیرو‌های راهداری اقدام به امدادرسانی به ۴۲ خودرو که به عناوین مختلف در برف و کولاک گرفتار شده بودند، کردند.

صادقی راد، تعداد ماشین آلات سبک و سنگین درگیر در برفروبی‌های اخیر را ۱۱۸ دستگاه بیان کرد و ابراز داشت: این تعداد دستگاه شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه‌های سبک و سنگین است که برای طرح راهداری زمستانی تجهیز شده‌اند.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: تعداد ۱۹۰ نفر عوامل راهداری زمستانی در قالب اکیپ راهداری تعداد نفرات درگیر در برف روبی‌های چند روز گذشته بوده اند.

این مسئول تأکید کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه همکاران و بکارگیری کلیه امکانات و استقرار در مسیر‌های حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در محور‌های پرتردد نسبت خدمات رسانی به ترددکنندگان جاده‌ها اقدام کرده است.

پاسخگویی ۲۴ ساعته به هموطنان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی از دیگر اقدامات خدماتی این اداره کل به مردم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار