همزمان با ایام الله دهه فجر به همت خیرین وآبفای استان:
همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور فرماندار، مدیر عامل آبفای استان و شهرستان همدان و دیگر مسئولین استانی، خط آبرسانی به روستای چشین با همت خیرین آبرسان و مجموعه آبفا به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 02 February 2021
همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور فرماندار، مدیر عامل آبفای استان و شهرستان همدان و دیگر مسئولین استانی، خط آبرسانی به روستای چشین با همت خیرین آبرسان و مجموعه آبفا به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی آبفای استان، فرماندار همدان درآئین افتتاح خط آبرسانی به روستای چشین شهرستان همدان که به همت خیرین آبرسان و امور آبفای شهرستان عملیاتی شد، ضمن گرامیداشت ایام با برکت دهه فجر و سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی گفت: پروژه آبرسانی به روستای چشین با همت آبفای همدان وخیرین آبرسان عملیاتی شد.

محمد علی محمدی با اشاره به اینکه مردم شریف این روستا در طول دوران دفاع مقدس در تمام مناسبات میدان دار بودند، بیان کرد:امیدواریم بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر در راستای خدمت رسانی به این مردم بزرگوار تلاش کنیم.

محمدی همچنین عنوان کرد:در بحث توسعه شبکه فاضلاب نیز با همت شرکت آب و فاضلاب استان همدان گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز در این آئین ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر وبا درود و سلام به ارواح طیبه شهدا و امام راحل، گفت:خداوند را شاکریم که توانستیم به هت خیرین عزیز دغدغه چندین ساله مردم خوب روستای چشین را به لحاظ تاسیات آبرسانی مرتفع نماییم.

سید هادی حسینیی بیدار با بیان اینکه اهالی شریف این روستا پیش از این روزانه ۳ لیتر بر ثانیه آب شرب دریافت میکردند، عنوان کرد:با پیگیری‌های مسئولین استانی، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان، خیرین آبرسان وتلاش همکارانمان در مجموعه آبفا توانستیم ازارتفاعات صعب العبورکوی محمدیه ۴ هزارو ۲۰۰ متر لوله گذاری را عملیاتی نماییم.

حسینی بیدار ادامه داد:در حال حاضر آب پایدار و با کیفیت در اختیار مردم شریف روستای چشین قرار گرفته و در همین راستا ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۰ لیتر درثانیه طراحی شده است.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه پروژه‌ای عظیم و دارای اهمیت است، خاطرنشان کرد:اهمیت پروژه مذکور حضور خیرین آبرسان به منظور خدمت رسانی به مردم روستایی است.

وی با اذعان به اینکه این پروژه هدیه ایام اله دهه فجر به مردم شریف روستای چشین می‌باشد، وعده داد: به زودی خط انتقال فاضلاب این روستا به همراه توسعه شبکه جمع آوری روستایی افتتاح کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه روستای چشین دارای ۱۸۰۰ نفر جمعیت است عنوان کرد:پروژه مذکور با صرف ۹ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید و در حال حاضر ضریب برخورداری از آب شرب در شهرستان همدان ۱۰۰ درصد می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد:همکاران ما در مجموعه آب و فاضلاب استان همدان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا آب سالم و بهداشتی در جای جای نقاط استان به دست مردم شریف استان برسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مجموعه خدمات ارائه شده در حوزه فاضلاب اشاره کرد و گفت:در حال حاضر ضریب برخورداری از تاسیسات و شبکه‌های جمع آوری فاضلاب در شهر همدان ۹۷ درصد و در حاشیه شهر ۹۸ درصد است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار