رئیس کمیته امداد میامی:
اصغری با بیان اینکه ۲۴۸ کودک شش ماهه تا شش ساله دچار سوء تغذیه در میامی شناسایی شده‌اند، گفت: به این کودکان، ماهانه ۱۰۰ هزار تومان کمک می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 08 February 2021

به گزارش تابناک سمنان محمد مهدی اصغری رئیس کمیته امداد میامی ضمن بیان اینکه در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۶۵ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان از خدمات راهنمایی و مشاوره بهره مند شدند، بیان کرد: این خدمات قالب مشاوره تحصیلی، فردی، پیش از ازدواج، عزت نفس، مهارت‌های فرزندپروری و … ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه برای خانواده‌هایی که از لحاظ حقوقی و قضائی مشکلاتی را دارند و برای احقاق حق که عمدتاً غیرعمد است، مشاوره‌های حقوقی نیز با همکاری کانون وکلای استان سمنان انجام می‌شود، افزود: کانون وکلا به صورت هفته‌ای به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد به صورت رایگان خدمات مشاوره‌ای می‌دهند.

رئیس کمیته امداد میامی، گفت: یکی از سیاست‌های کمیته امداد توانمند سازی خانوارهای مددجو و خروج آنها از گردونه خدمات کمیته امداد برای مهیا شدن فرصت در راستای جذب خانوار جدید است که در این زمینه در سال جاری ۹۲ خانوار توانمند سازی و از گردونه خدمات کمیته امداد خارج شده‌اند البته به دلیل شرایط کرونا و مشکلات اقتصادی که به دنبال آن ایجاد شد، این میزان نسبت به سنوات قبل کمتر است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار