استاندار هرمزگان در دیدار با مردم شهرستان بشاگرد:
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: تحول و توسعه تاریخی در شهرستان بشاگرد در حال رقم خوردن و ایجاد است و این شهرستان تا پایان دوره فعالیت دولت تدبیر و امید، با تکمیل پروژه های در حال اجرا، از نظر شاخص های توسعه و زیرساختی به یک شهرستان برخوردار تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 09 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ، دکتر فریدون همتی در دیدار با مردم شهرستان بشاگرد به همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، توجه ویژه ای به شهرستان بشاگرد صورت گرفته و کارهای بزرگ و اساسی در این شهرستان انجام شده که عامل توسعه پرشتاب برای این منطقه خواهد بود.

وی دامه داد: این اقدامات در حوزه‌های مختلف از جمله راهسازی، مدرسه‌سازی، تامین آب شرب، ساخت خانه‌های بهداشت و سازه های آبخیزداری انجام شده است.

استاندار هرمزگان، یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شهرستان بشاگرد توسط دولت تدبیر و امید را اتصال روستاهای این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت دانست و افزود: در سفر قبلی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هرمزگان، برای اجرای این کار بزرگ تصمیم‌گیری شد و امروز در یک مدت زمان کوتاه، روستاهای شهرستان بشاگرد از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده‌اند.

همتی تصریح کرد: این اقدام بزرگ موجب توسعه ارتباطات و دسترسی مناسب مردم شهرستان بشاگرد به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت شده است، که در این راستا علاوه بر مجموعه دستگاه‌های اجرایی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های زیرمجموعه آن و مدیریت استان، گروه‌های جهادی متشکل از جوانان این منطقه نیز مشارکت داشتند که موجب این تحول بزرگ و قابل توجه در حوزه ارتباطات و اینترنت در شهرستان بشاگرد شد.

وی گفت: علاوه بر این، برای شکوفایی استعدادهای حوزه کشاورزی در شهرستان بشاگرد، به زودی یک شرکت بزرگ کشت و صنعت در این منطقه، سرمایه گذاری خود را آغاز می کند که اشتغال بسیار زیادی برای جوانان شهرستان بشاگرد ایجاد خواهد کرد و فعال سازی دو معدن بزرگ منگنز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از جمله دیگر پروژه ها در شهرستان بشاگرد خواهد بود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تحول و توسعه تاریخی در شهرستان بشاگرد در حال رقم خوردن و ایجاد است و این شهرستان تا پایان دوره فعالیت دولت تدبیر و امید، با تکمیل پروژه های در حال اجرا، از نظر شاخص های توسعه و زیرساختی به یک شهرستان برخوردار تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/ز 685

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار