رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه خبر داد؛
تابناک-رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه از ایجاد ۱۲۱فرصت شغلی از محل اعتبارات امدادی و بانکی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان طی ۱۱ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 13 March 2021

ایجاد ۱۲۱ فرصت شغلی برای مددجویان شهرستان بندرلنگه / توانمند سازی خانواده های نیازمند راهبرد اصلی کمیته امداد

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، محمد ذاکری، رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه گزارشی از اعتبارات تخصیص داده شده برای اشتغال مددجویان کمیته امداد این شهرستان ارائه کرد و اظهار داشت: راهبرد اصلی این نهاد توانمند سازی خانواده های نیازمند از طریق ایجاد فرصت های شغلی است که در این راستا ۱۲۱ فرصت شغلی از محل اعتبارات امدادی و بانکی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندر لنگه طی ۱۱ ماهه امسال ایجاد شده است.
ذاکری افزود: از این تعداد فرصت شغلی ۱۵ مورد در زمینه دامپروری، ۴۶ مورد در زمینه صیادی، ۲۲ مورد صنایع دستی و ۳۸ مورد در زمینه طرح های خدماتی بوده که برای ایجاد این فرصت های شغلی چهار میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان از محل اعتبارات امدادی و تسهیلات منابع بانکی تامین شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه به فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه خودکفایی و اشتغال اشاره و بیان کرد: شناسایی مددجویان مستعد اشتغال، شناسایی ظرفیت های منطقه، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای به افراد متقاضی به منظور ارتقاء سطح آگاهی علمی و مهارت های فنی و حرفه ای آن ها از مهمترین برنامه های توانمندسازی نیازمندان تحت حمایت این نهاد است.
انتهای پیام/ز 721

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار