در حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات
با پیگیری‌های مستمر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، امکان دریافت تسهیلات بیش از ۲۵ میلیارد ریال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) برای ۹ شرکت فناور مستقر در این شهرک در این حوزه فراهم شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 13 March 2021

بنابراعلام روابط عمومی شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان، به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به منظور ارتقاء توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تسهیلات کم بهره ارائه می‌کند.
با ارسال شرایط و ضوابط تسهیلات فوق برای شرکت‌های مستقر در شهرک و بررسی طرح‌های متقاضیان در چهار جلسه کارگروه فنی در محل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با حضور رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری و مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای ۹ طرح، بیش از ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات مصوب شد.
رایزنی‌های شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان، فرایند دریافت تسهیلات کم بهره را سرعت بخشیده و اکنون دیگر متقاضیان می‌توانند با ارائه طرح‌های مرتبط به مدیریت پشتیبانی فناوری شهرک از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار