سردار دامغانی؛
تابناک سمنان: سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بیش از ۵۰۰ سری جهیزیه با کمک مردم نیکوکار و خیر در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 16 March 2021

تامین جهیزیه نوعروسان ایوانی به کمک خیرین +گزارش | خبرگزاری صدا و سیما

 

به گزارش تابناک سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان سمنان که به میزبانی سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: حراست و حفاظت از نظام و انقلاب و دستاوردهای آن از مهم‌ترین رسالت‌ها و رویکردهای سپاه پاسداران است.

ویگفت: تحریم‌های اقتصادی از سوی دشمنان و فشارها و گرفتاری‌های معیشتی بر مردم در سال‌های اخیر شرایطی سخت را فراهم کرده است اما این شرایط با همکاری مردم و راهنمایی‌های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب به‌خوبی مدیریت شده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باقدرت به سمت اهداف خود در حرکت است.

سردار حمید دامغانی خدمت به مردم را از اولویت‌های سپاه عنوان کرد و افزود: سپاه به فراخور تغییر شرایط جامعه در سال‌های اخیر در مسائل مختلف ورود پیدا کرده است که از جمله آن‌ها توجه به معیشت مردم است و در این راستا اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

سردار دامغانی بیان کرد: سه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و پیامبر اکرم (ص) در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، اجرای طرح شهید سلیمانی و اجرای طرح محلات مسجد محور در سراسر استان سمنان ایجاد شد که برکات و آثار بسیار مثبتی داشته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون بیش از 500 سری جهیزیه با کمک مردم نیکوکار و خیر در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

وی با اشاره به آثار و تبعات منفی ناشی از شیوع کرونا در جامعه گفت: جنس جدیدی از فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در جامعه شکل گرفته است که از جمله آن‌ها آغاز نوع جدیدی از فعالیت‌ها در مساجد است.

سردار دامغانی عنوان کرد: باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف در راستای بهبود شرایط موجود استفاده شود به‌ویژه برای ترویج مباحث دینی و فرهنگی باید از بستر فضای مجازی بیش از پیش استفاده شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار