پاس همدان پس از كش و قوس‌هاي فراوان در ايستگاه ششم ليگ يك به تيم پرطرفدار نساجي قائمشهر رسيده است. بي‌ترديد قهرمان آسيا ديگر فرصت اشتباه ندارد.
کد خبر: ۹۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 16 September 2015

پاس همدان پس از كش و قوس‌هاي فراوان در ايستگاه ششم ليگ يك به تيم پرطرفدار نساجي قائمشهر رسيده است. بي‌ترديد قهرمان آسيا ديگر فرصت اشتباه ندارد.

به گزارش ایسنا؛شاگردان داوود مهابادي پس از اينكه در هفته‌هاي گذشته حواشي عجيبي را پشت سر گذاشتند، فردا بايد رو در روي تيم نساجي قرار بگيرند. ديداري فينال‌گونه كه شايد مهابادي بهتر از همه به حساسيت‌هاي آن اشراف دارد. سرمربي پاس مي‌داند كه اگر در اين بازي نتيجه لازم را كسب نكند زنگ خطر بيش از پيش بيخ گوش او احساس خواهد شد.

پاسي‌ها هفته پيش برابر نفت مسجدسليمان بازي نكردند. آخرين ديدار اين تيم به 13 شهريور برابر ايران‌جوان بوشهر باز مي‌گردد كه با نتيجه يك بر صفر به سود تيم بوشهري پایان يافت. آخرين قهرمان ايران در آسيا بعد از گذشت پنج هفته از ليگ يك و انجام چهار بازي، در حسرت برد مي‌سوزد و فردا به دنبال طلسم‌شكني است.

پاس اكنون در جدول 20 تيمي ليگ يك جايگاهي بهتر از نوزدهمي براي خود دست و پا نكرده است. رتبه‌اي كه بدترين جايگاه اين تيم در تاريخ حضور 8 ساله در همدان محسوب مي‌شود و اين وضعيت نابسامان به هيچ عنوان خوشايند تيمي نيست كه قرار بود مدعي اصلي صعود به ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور باشد.

پاس از چهار بازي ابتدايي فقط دو امتياز به حساب خود واريز كرده و در همان هفته‌هاي آغازين 10 امتياز حساس را بر باد داده تا از همين حالا قابل پيش‌بيني باشد كه درست مثل پارسال در هفته‌هاي پاياني حسرت فرصت‌هاي از دست رفته را خواهد خورد.

پاس 178 روز است كه در بازي‌هاي رسمي به برتري نرسيده است! نماينده همدان فردا به دنبال برتري در شمال كشور است تا هم خود را از ته جدول كمي جدا و هم حاشيه‌ها را از خود دور كند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار