فرمانده انتظامی استان از کشف مواد دخانی قاچاق شامل توتون و تنباکو در شهر "کرمانشاه" به ارزش ۴۰ میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد. ب
کد خبر: ۹۴۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 18 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر اینکه عده‌ای افراد سود جو اقدام به ساخت مواد اولیه و بسته بندی توتون و تنباکو قاچاق کرده و تحت عنوان موادشوینده در استان‌های کشور عرضه می‌کنند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های شبانه روزی موفق به شناسایی خانه باغی در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر "کرمانشاه" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۴۶ هزار و ۴۸۰ بسته توتون ۵۰ گرمی، ۸۰۰ کیلوگرم توتون فله ای، ۴۰ کیلوگرم تنباکو خشک و ۸ کیلوگرم اسانس تنباکو قاچاق به همراه ۲۲۰ کیلوگرم رول پلاستیک و ۴۷۰ کیلوگرم جعبه خالی کشف شد.
سردار جاویدان همچنین با اشاره به توقیف ۴ دستگاه ماشین صنعتی خط تولید و بسته بندی توتون و تنباکو تصریح کرد: ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۴۰ میلیارد ریال می‌رسد.
وی در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری سایر عوامل مرتبط ادامه دارد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار