اکسپرس مدعی شد بند ۲۰ میلیون پوندی موجود در قرارداد فیلیپ کوتینیو که بین بارسلونا و لیورپول منعقد شده می‌تواند به انتقال این بازیکن به آرسنال کمک کند.
کد خبر: ۹۵۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ 21 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان در حالی که به نظر می‌رسید فیلیپ کوتینیو بعد از بازگشت به بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی دوباره از این تیم جدا خواهد شد اما این ستاره برزیلی با نظر مثبت رونالد کومان در جمع آبی اناری‌ها ماندگار شد.

 

کوتینیو در ابتدای فصل حتی خوش درخشید و یک گل حساس به سویا زد ولی رفته رفته افت کرد و جای خود را به پدری گونزالس جوان داد. اما این پایان بدشانسی های ستاره برزیلی نبود و پس از آن مصدومیت هم به سراغ او آمد؛ جایی که تو از ناحیه مینیسک دچار آسیب دیدگی شد تا بخش زیادی از فصل را از دست بدهد؛ حتی شاید کوتینیو در این فصل نتواند دیگر برای بارسلونا به میدان برود.

 

 

 

 

 

اخیراً گفته شد در صورتی که تعداد بازی های هافبک برزیلی در بارسلونا به عدد 100 برسد، این باشگاه کاتالانی باید با توجه به بندی در قرارداد او 20 میلیون پوند به لیورپول بپردازد. با این حال چندی پیش اسپورت کاتالونیا  مدعی شده که آسیب دیدگی طولانی مدت کوتینیو و دوری او تا اواخر فصل باعث خواهد شد که این بازیکن به این آمار نرسد و نهایتاً قرمزهای آنفیلد نیز از دریافت این پول بی‌نصیب بمانند چرا که بارسا قصد دارد کوتینیو را در تابستان 2021 به فروش برساند.

 

در همین ارتباط اکسپرس مدعی شده باشگاه بارسلونا با توجه به اوضاع اقتصادی نه چندان خوب خود قصد ندارد این 20 میلیون پوند رابه لیورپول بپردازد و همین موضوع باعث خواهد شد که برای فروش این بازیکن در تابستان منعطف عمل کند. همچنین اکسپرس ادعا می کند که آرسنال جدی ترین مشتری فیلیپ کوتینیو محسوب می‌شود و این بند 20 میلیون پوندی می‌تواند به آنها در نهایی کردن این انتقال کمک کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار