معاون توسعه مشارکت های مردمی كميته امداد امام خميني (ره) خراسان جنوبي از برپایی یک‌هزار و ۴۳۰ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور با شعار"مهر در انتظار همدلی "در این استان خبرداد
کد خبر: ۹۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 15 September 2015

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، سیدرضا حسینی اظهار کرد: از این تعداد 203 پایگاه ثابت و سیار توسط امداد، 50 پایگاه در مراکز نیکوکاری، 825 پایگاه در مدارس،162 پایگاه در مساجد و 190 پایگاه توسط بسیج با حضور 1781 نفر نیروی انسانی برپامی شود.

وی با اشاره به بیست و یکمین سال برگزاری جشن عاطفه ها افزود: امسال این جشن در مرحله اول قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در طی دو روز در 26 و 27 شهریور در 605 پایگاه ثابت و سیار امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، مساجد و مصلی های باشکوه نماز جمعه برگزار می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی كميته امداد امام خميني (ره) استان، با اشاره به مرحله دوم برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس تصریح کرد: همچنین این جشن در 825 مدرسه سطح استان در روز چهارشنبه 8 مهرماه با حضور دستان پرمهر و سخاوتمند دانش آموزان نیکوکار برگزار می شود.

حسینی اظهار کرد: 100 درصد درآمد پايگاه‌هاي مدارس و آموزش و پرورش پس از ثبت و ضبط در امداد به آموزشگاه مربوطه تعلق خواهد گرفت که در سال گذشته 93 میلیون تومان تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی تصریح کرد: مردم سخاوتمند استان می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی در پایگاه‌های اعلام شده به دانش‌آموزان نیازمند و محروم اهدا کنند و این کمک‌ها در اولین فرصت با اولويت مناطق محروم به تشخيص امداد توزيع می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی كميته امداد امام خميني (ره) استان، از مردم خير و نيكوكار استان دعوت کرد با حضور در پايگاه‌هاي جشن عاطفه‌ها با كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خود در آستانه سال تحصیلی جدید‌ لبخند محبت و مهرباني را برلبان دانش آموزان نيازمند استان بنشانند.

حسینی، شماره حساب 0102102891005 بانك صادرات شعبه مركزي بيرجند بابت كمك‌هاي نقدي مردم خير استان عنوان كرد و گفت: همه ساله جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید با همكاري صدا و سيما، آموزش وپرورش، بسيج مستضعفين و سازمان دانش آموزي جهت كمك به دانش آموزان نيازمند برگزار مي‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم سخاوتمند و نیکوکار خراسان جنوبی درسال گذشته بالغ بر 763 میلیون تومان كمك نقدي و غيرنقدي به این جشن ملی اهدا کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار