امیر عابدینی مدیرعامل داماش در مصاحبه ای گفت: 500 میلیون تومانی که گفته می شود به حساب داماش گیلان واریز شده درست نیست و تا این لحظه نه به طور مستقیم و نه غیرمستقیم چنین پولی به ما داده نشده و سوء استفاده تبلیغاتی برخی از نمایندگان مجلس با نام باشگاه داماش در چارچوب قوانین ما و حتی قوانین اخلاقی نمی گنجد.
کد خبر: ۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ 02 March 2015
بعد از برنامه ای که مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان و ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در شبکه باران داشتند و گفتند 500 میلیون تومان پول به حساب داماش واریز شده است ، امیر عابدینی مدیرعامل داماش در مصاحبه ای گفت: 500 میلیون تومانی که گفته می شود به حساب داماش گیلان واریز شده درست نیست و تا این لحظه نه به طور مستقیم و نه غیرمستقیم چنین پولی به ما داده نشده و سوء استفاده تبلیغاتی برخی از نمایندگان مجلس با نام باشگاه داماش در چارچوب قوانین ما و حتی قوانین اخلاقی نمی گنجد.

اگر پولی به حساب داماش واریز کرده اند بگویند این پول چه زمانی واریز شده و چطور به بازیکنان پرداخت شده است؟ 

پس از این جمله غیرمستقیم عابدینی به ندیمی ، نماینده لاهیجان هم در مقام پاسخ درآمد و گفت: یک نماینده مجلس برای پیگیری کاری نیاز به تشخیص یا ارجاع دارد؛ بحث داماش هم از سوی مردم به ما ارجاع شد و هم اینکه خودم در این مقطع تشخیص دادم که باید ورود کنم. با توجه به حضور من در هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی یکی از وظایف من باشگاه هاست ، بنابراین من برای انجام وظیفه نمایندگی ام از بشری دستور نمی گیرم .

پس از این واکنش بود که امیر عابدینی در چرخشی 180 درجه ای در مصاحبه ای دیگر عنوان کرد آقای ندیمی با آقای استاندار خیلی زحمت کشیدند و نامه ای به قوه قضاییه دادند. نکته جالب این مصاحبه اینجاست که عابدینی وقتی سنبه ندیمی را پر زور می بیند این بار نوک پیکانش را سمت دیگر نماینده گیلان یعنی مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود می گیرد ، وی با گلایه از نماینده لنگرود در مجلس و رییس شورای شهر لنگرود گفت: آقایانی که در لنگرود بودند پدر ما را درآوردند تا بسکتبال را راه بیاندازیم ، حالا همه اعضای تیم شان را فرستادند تا در دادسرای رشت شکایت کنند! همان آقای مهدی پور ، همان نماینده محترم لنگرود در مجلس آقای لاهوتی ، چطور تا موقعی که داماش وضعش خوب بود رهایش نمی کردند و اطراف ما بودند؟ حالا بچه های بسکتبال را تحریک می کنند تا بروند شکایت کنند و دادسرای شهرستان رشت هم حکم می دهد تا بیایند اموال باشگاه را مصادره کنند! 

ما باید به چه کسی دلخوش کنیم ؟ هر عقل سلیمی وقتی این تناقص در رفتار مدیرعامل داماش را می بیند به یاد این ضرب المثل معروف می افتد که چه کسی فراموش کار است؟
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار