مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی اردبیل گفت: به زودی 160 میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران استان پرداخت می شود.
کد خبر: ۹۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 16 September 2015
علی نوبخت روز چهارشنبه در جلسه کارگروه هدایت و تصمیم گیری چگونگی اصلاح کیفیت آرد و نان اردبیل افزود: از مجموع مطالبات گندم کاران استان که پنج هزار و 780 میلیارد ریال بود تاکنون پنج هزار و 620 میلیارد ریال پرداخت شده و برای پرداخت مابقی مطالبات نیز تلاش می شود.
او گفت: امسال در مجموع 513 هزار تن گندم در استان خریداری شده که این رقم خرید گندم در تاریخ استان بی سابقه بوده و رتبه استان در خرید گندم از رتبه 11 به رتبه چهارم رسیده که این موفقیت بزرگی است.
فرماندار اردبیل هم در این نشست گفت: در سال زراعی جاری 85 هزار تن گندم از کشاورزان اردبیل خریداری شده که با توجه به بارندگی های خوبی که امسال وجود داشت این رقم با افزایش 100 درصدی مواجه شده طوری که تمام ظرفیت سیلوهای اردبیل تکمیل و نگرانی از بابت تامین و ذخیره سازی آرد در این شهرستان وجود ندارد.
او با تاکید بر بحث ارتقای کیفیت نان و لزوم افزایش نظارت ها گفت: سیاست ما در بحث آرد و نان تلاش برای ارتقای کیفیت و توسعه نانوایی های چند منظوره است و با اعطای
مشوق هایی زمینه افزایش نانوایی های چند منظوره را فراهم می کنیم.
او اظهار کرد: تمام نانوایان آزاد پز هم موظف هستند نسبت به نصب تابلوی قیمت ، وزن چونه خمیر و ساعات پخت اقدام کنند و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردبیل، زنجانی همچنین بیان کرد: با توجه به سپری شدن ایام سفر سازمان صنعت ، معدن و تجارت و غله استان با بررسی های کارشناسی شده نسبت به تعدیل سهیمه آرد اقدام می کنند تا در روند ارائه خدمات به شهروندان خللی وارد نشود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار