کد خبر: ۹۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 16 September 2015

برای اولین بار در کشور لیگ فوتبال کودکان مناطق حاشیه نشین برگزار خواهد شد، از نکات قابل توجه این رقابتها حمایت ستاره‌های فوتبال ایران از این کودکان است.

مسئول لیگ پرشین و عضو هیئت مدیره جمعیت دانشجویی امام علی (ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: ما می‌خواهیم بگوییم کودکان و نوجوانانی که در محله‌های حاشیه و معضل‌خیزی مثل خاک‌سفید و دروازه غار و لب خط در تهران یا مثلا قلعه ساختمان در مشهد و ... زندگی می‌کنند، علی‌رغم مواجهه و تحمل سختی‌ها همیشه برای ما مظهر امید و عشق و تلاشند و در واقع نان آوران کوچک و قهرمانان بزرگ جامعه ما هستند.

مهیا واحدی افزود: رقابتهای لیگ کودکان مناطق حاشیه نشین و معضل خیز (لیگ پرشین) 28 شهریور ماه با حضور 18 تیم در دو رده ی سنی نونهالان و نوجوانان آغاز و دوم مهر ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

وی یادآور شد: طی این سالها در محلات حاشیه نشین سرزمین‌مان شاهد درد و رنج و مرگ بسیاری از کودکانمان بودیم که در اثر فقدان امکانات و مسئولیت گریزی عمومی زندگیشان تباه شد. به جرأت میگوییم این رخداد برای نخستین بار کودکان محلاتِ فراموش شده را از سراسر کشور برای برگزاری یک لیگ فوتبال گرد هم آورده است.

واحدی یادآورشد: این تیم‌ها از محلات حاشیه نشین شهرهاستان‌هایی چون ساری، مشهد، گرگان، کرج، آمل، زنجان و نیز در تهران از مناطقی چون دروازه غار، مولوی، شوش، لب خط، فرحزاد، کوره محمود آباد تشکیل شده‌اند.

وی در پایان با بیان این که ستاره های فوتبال ایران نیز از این لیگ جمایت کرده‌اند، گفت: تا کنون مجید جلالی، وحید طالبلو، علی کریمی، سوشا مکانی، مهدی مهدوی کیا، ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، غلامرضا رضایی، روزبه شاه علی دوست و رضا نوروزی حمایت خود را از این لیگ اعلام داشته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار