سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت:تیم ما با کسب نخستین پیروزی متحول می شود و برای بازگشت به روند موفقیت تنها نیاز به یک برد داریم.
کد خبر: ۹۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 19 September 2015
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت:تیم ما با کسب نخستین پیروزی متحول می شود و برای بازگشت به روند موفقیت تنها نیاز به یک برد داریم.

به گزارش ایرنا؛داوود مهابادی اظهارکرد: می دانم امروز بازی سختی مقابل نساجی مازندران داریم اما تنها راه قرار گرفتن در روند صعودی تیم کسب پیروزی در این بازی است.

وی بیان داشت: در این دیدار چند بازیکن باتجربه خود را در اختیار نداریم اما با همین نفرات موجود می خواهیم به اولین سه امتیاز فصل جاری دست یابیم.

وی اضافه کرد: در هفته جاری علاوه بر برنامه تاکتیکی، روند جسمانی و روحی تیم را تا حد ممکن ارتقا داده ایم تا بتوانیم در بازی امروز شرایط بهتری را برای کسب سه امتیاز داشته باشیم.

مهابادی در ادامه گفت: به هر حال در چهار بازی اخیر نتوانستیم به هر دلیلی به پیروزی برسیم و فکر می کنم از بازی امروز شرایط تیم روند صعودی داشته باشد.

وی نساجی را تیمی سخت کوش و با مهره های باتجربه دانست و گفت: نساجی هم به دنبال کسب سه امتیاز این بازی خانگی است که باعث جذابیت بازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا تیمی که از موقعیت ها به نحو احسن استفاده کند برنده بازی امروز خواهد بود.

وی نقطه قوت نساجی را هواداران پرشمارش دانست و گفت: هواداران نساجی همواره زبانزد فوتبال کشور بوده اند و حمایت آنها از این تیم در همه شرایط به سود آنها بوده است.

تیم پاس با دو امتیاز همچنان در قعر جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم عصر امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میهمان نساجی مازندران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار