مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه گفت: نام جمعیت هلال احمر با ایثار و احساس مسوولیت انسان های شریف و با اراده گره خورده است.
کد خبر: ۹۶۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ 15 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ حسن عزیزی در دیدار مدیران شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه به مناسبت هفته جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از زحمات طلایه داران مهرورزی و نوع دوستی در جمعیت هلال احمر قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: نام جمعیت هلال احمر با ایثار و احساس مسوولیت انسان های شریف و با اراده ای گره خورده که همچون فرشتگان در سخت ترین و بحرانی ترین لحظات، در کنار هموطنان و همنوعان خود بوده و به یاری نیازمندان و امدادگران می شتابند.

او در ادامه گفت: صلیب سرخ و هلال احمر با بکارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسان های فداکار و ایثارگر به ویژه در وقایع مهم استان همچون زلزله، سیل و ویروس کرونا همواره تلاش نموده که صفیر صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومان و گرفتارانی باشد که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی در چنگال حوادث گرفتار می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در این دیدار از حضور مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان از جمعیت هلال احمر قدردانی کرد.

فرزین معتمدی افزود: یکی از شعارهای اساسی هلال احمر را عمل به جای حرف عنوان کرد و افزود: نیروهای هلال احمر با به خطرانداختن جان و هستی خود، برای نجات انسان در هر نقطه ای از جغرافیای عالم تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می ورزند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار