استاندار ایلام گفت: روند محرومیت زدایی این استان با حضور فعال نهاد های انقلابی نظیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت شتاب خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۶۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 18 May 2021

 

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری در دیدار با محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به محرومیت استان و ارائه خدمات توسط ارگان ها و نهادهای مختلف افزود: در این راستا نیاز است در تداوم خدمت رسانی خوب گذشته، بنیاد مستضعفان با تزریق اعتبارات در بحث محرومیت زدایی مناطق محروم استان از جمله ساخت مدرسه و مسجد اهتمام بیش از پیش داشته باشد.

نوذری ادامه داد: با حضور پررنگ تر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، معاونت مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری روند محرمیت زدایی در استان شتاب خواهد گرفت.

وی خواستار مشارکت بیشتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) در زمینه کمک به تکمیل و احداث زیر ساخت های اربعین از جمله تامین آب پایدار برای زوار، احداث سایه بان، احداث موکب دائمی شد و تاکید کرد : کمک به تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان های استان از جمله دستگاه آنژیوگرافی و دستگاه اکسیژن ساز در این شرایط کرونایی، کمک هزینه ازدواج و کمک خرید جهیزیه و بسته های معیشتی برای اقشار محروم از دیگر مطالبات استان است که امیدواریم در این زمینه نیز مساعدت لازم صورت گیرد.

 استاندار ایلام همچنین از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای سفر به استان و بررسی مسائل و مشکلات در حوزه محرومیت زدایی دعوت بعمل آورد.

در پایان این دیدار مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز دستورات لازم در خصوص خواسته ها و مطالبات استاندار ایلام صادر کرد و مقرر شد به زودی تعدادی از مدیران ستاد از جمله رئیس بنیاد برکت به استان سفر کرده و ضمن اینکه از نزدیک مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد، گزارشی از وضعیت موجود تهیه شود تا در خصوص آن اقدامات لازم اتخاذ شود.

در این دیدار که معاون امور عمرانی استاندار و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان و جمعی از مدیران مجموعه نیز حضور داشتند استاندار ایلام از ارتقا و استقلال دفتر این ستاد به اداره کل در استان از رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) تشکر و قدردانی کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار