رئیس هیئت مدیر‌ها مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان عملکرد دو ساله هیئت مدیره را در قالب ۷۱ پروژه در دست اجرا با ۱۳۲ کلاس درس برشمرد و اشاره نمود: خیرین مدرسه ساز در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۴۲ میلیارد تومان تعهد نمودند که بحمدالله بالغ بر ۱۰۰ درصد آن محقق شده است.
کد خبر: ۹۶۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 20 May 2021

مدیر کل نوسازی استان همدان گفت: نشست هیات امنا با دستور جلسه ۱- ترمیم و تکمیل هیات امنا ۲- اصلاح اساسنامه ۳- انتخابات هیات مدیره و بازرسان و با چاپ آگهی روزنامه و صدور دعوتنامه رسمی برای هیات امنا انجام گردید.
 
به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عموماداره کل نوسازی مدارس استان همدان، وی گفت: خیرین مدرسه ساز رسالتی را در جامعه بر عهده دارند که به تعلیم و تربیت و تعالی کشور می‌انجامد.
 
در ادامه علی فراهانی اشاره ای به پویش مهر را با محرم آغاز کنیم و پویش من مادرم؛ بچه‌های ایران فرزند من در قالب طرح ملی آجر به آجر نام برد و افزود: با واریز کمک‌های خرد مردمی ۱۶۲ میلیون تومان اعتبار را برای مدرسه سازی همراه با هدف فرهنگ سازی آحاد مردم حتی به اندازه سهم یک آجر به همراه داشت.

وی گفت: مجموعا ۲۲ هزار نفر از خیرین مدرسه یار استان همدان در دو پویش مذکور شرکت داشته اند.
 
فرهانی خاطر نشان کرد: استان ۸۷۸ خیر مدرسه ساز حقیقی و حقوقی دارد که ۲۳۲ نفر از آن‌ها صرفا مدرسه ساز هستند.
 
رئیس هیات مدیر‌ها مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد دکتر محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ از خیرین متوفی بویژه خیرینی که به تازگی به دیار باقی شتافتند آقای حجت الاسلامی؛ آقای بور بور؛ آقای جلالوند؛ آقای مهندس فرهادیان و حاجیه خانم قزلباش یاد خیر نمودند.
 
در ادامه جلسه با تشکیل هیئت رئیسه سنی به ریاست آقای محمد رضا جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و دو ناظر و منشی جلسه و پس از استماع گزارش بازرس خانم به مرام و ارائه صورت‌های مالی و تراز توسط بازرس و تایید هیات امنا؛ دستورجلسه وارد تکمیل هیات امنا گردید که ۴ نفر با تایید هیات امنا به شرح لیست ۱- آقای سید احمد حسینی ۲- آقای محمد صفاریان ۲۳- آقای شیر خدا جلالوند ۴- خانم اعظم عزیزیان سروش به ترکیب هیات امنا اضافه گردیدند. سپس دستور جلسه با انتخابات هیئت مدیره و بازرسان همراه گردید. پس از کاندیداتوری اعضا هیات مدیره و بازرسان؛ برگه‌های رای توزیع و وکالت نامه اعضا غایب نیز جمع آوری گردید که ۷ نفر عضو اصلی هیئت مدیره و یک نفر علی البدل و دو نفر بازرسان و یک نفر بازرس علی البدل انتخاب گردید. در این جلسه آقای مهندس جعفری رئیس هیات رئیسه از ارزش کار خیر خیرین و ماندگار ایشان نام برد.

  جعفری  عنوان کرد: که آنچه باقی میماند مال و فرزندان زینت دنیایند و آنچه باقی می‌ماند اعمال صالح نزد پروردگار است که از نظر ثواب بهتر و از نظر امیدمندی نیکوتر است در شرایط اپیدمی بیماری کرونا که مرگ نزدیک‌تر احساس می‌شد مردم با یاد مرگ و دنیای فانی بیشتر به اعمال خیر و بویژه مدرسه سازی روی آوردند.

وی افزود: آنچه به آن باید بیابید این است که عضوی از خانواده خیرین مدرسه ساز هستید و این یک توفیق الهی است که رهبر معظم انقلاب نیز آن رامجموعه خیرین مدرسه ساز را پدیده‌ی مبارک انقلاب اسلامی خواندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار