رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فراهان گفت: ۷۲۴ بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان فراهان از ابتدای امسال تاکنون با هدف نظارت بر عملکرد اصناف و شناسایی واحدهای متخلف انجام شد.
کد خبر: ۹۶۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 22 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، نصرت الله امیدوار افزود: از ابتدای امسال تاکنون با هدف نظارت بر عملکرد اصناف و شناسایی واحدهای متخلف ۷۲۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی فراهان نجام شد و در جریان این بازرسی‌ها به ۱۱۰ واحد صنفی اخطار و ۳۴ واحد دیگر نیز مهر و موم شدند.
وی اظهارداشت: در طرح تشدید نظارت بر بازار نیز ۱۴۰ مورد گشت‌ مشترک متشکل از تعزیرات، بهداشت و درمان، دامپزشکی، فرمانداری، نیروی انتظامی و اتاق اصناف در راستای مقابله و کنترل کرونا انجام و با متخلفان برخورد قانونی شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فراهان با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی این شهرستان نیز گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، واحدهای صنفی گروه ۱، ۲، ۳ به استثنای باشگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های اجتماعی فعالیت دارند و رسته شغلی گروه چهار نیز می‌توانند از ساعت ۱۰صبح تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه فعالیت کنند.
امیدوار تاکید کرد: امید است با تعامل مردم و صاحبان صنوف بتوان گام‌های موثرتری در راستای کنترل و مقابله با بیماری کویید ۱۹ برداشت.
وی درباره توزیع کالاهای اساسی در ماه رمضان گفت: ۱۲ تن برنج، هشت تن شکر و ۶ تن قند شکسته و همچنین روغن نباتی در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت توزیع شد.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فراهان اظهار داشت: روغن مایع به میزان کافی در سطح فروشگاه‌ها موجود است اما روغن جامد نیز به صورت مویرگی و توسط مباشرین در سه شهر اصلی خنجین، تلخاب و فرمهین توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار