رئیس هیات تیراندازی استان قم در انتصاب‌های جدید خود مسوول کمیته استعدادیابی این هیات ورزشی موفق و اعضای جدید آن را معرفی کرد.
کد خبر: ۹۶۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 24 May 2021

به گزارش تابناک قم، در حکمی از سوی محمدجواد متقیان‌نژاد رئیس هیات تیراندازی استان قم و به پیشنهاد اعضای کمیته استعدادیابی این هیات، خانم محدثه بهروز به عنوان مسوول جدید کمیته استعدادیابی تیراندازی قم منصوب و حکم وی توسط مرضیه فراهانی نایب‌رئیس هیأت تیراندازی اعطا شد.

همچنین دومین جلسه کادر اجرایی هیات تیراندازی استان قم با حضور رئیس و اعضای این هیات ورزشی در سالن اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم برگزار شد، جلسه‌ای که در آن تمام اعضای هیات حضور داشتند و به تشریح فعالیت‌ها، برنامه کمیته‌های هیات، اهداف و شاخص‌های کلی در خصوص روند و چگونگی انجام کار و چند موضوع دیگر پرداخته شد.

رئیس هیات تیراندازی استان قم به خبرنگار فارس گفت: همچنین در این جلسه در مورد برنامه‌های 6 ماه نخست سال 1400 در دو بخش آقایان و بانوان گفتگو و تبادل نظر شد، ضمن اینکه به منظور کشف استعدادهای این رشته ورزشی در سال جدید اعضای کمیته استعدادیابی نیز مشخص شدند.

محمدجواد متقیان‌نژاد اضافه کرد: مجید نظامی مربی تیم‌های تیراندازی قم، محمود جعفر غفار مربی تیم‌های پایه رشته تپانچه بادی، سرکار خانم الهه کلهر مربی فعال در بخش بانوان، هادی غرباقی تیرانداز شاخص رشته تفنگ و خانم محدثه بهروز کارشناس رشته تربیت‌بدنی به عنوان اعضای کمیته استعدادیابی هیات فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه به زمان جدید برگزاری پیکارهای انتخابی این رشته در قم اشاره و عنوان کرد: مرحله نخست این رقابت‌ها روز پنجشنبه ششم خرداد ماه برگزار می‌شود و تیراندازان حاضر در این مرحله باید روزهای سیزدهم و بیستم همین ماه در مراحل دوم و سوم انتخابی با یکدیگر رقابت کنند، میزبان این رقابت‌ها سالن تیراندازی مجموعه میثم قم است و با توجه به شرایط کرونایی تمام تمهیدات بهداشتی را نیز در نظر گرفته‌ایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار